۰ نفر

بشار اسد جان باختن مسافران سقوط هواپیما را تسلیت گفت

۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۱۳
کد خبر: 253284
بشار اسد جان باختن مسافران سقوط هواپیما را تسلیت گفت

رئیس جمهور سوریه در پیامی به حجت الاسلام روحانی جان باختن جمعی از هموطنانمان را در حادثه هواپیمای مسافربری تسلیت گفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین ،  رئیس جمهور سوریه در پیامی به حجت الاسلام روحانی جان باختن جمعی از هموطنانمان را در حادثه هواپیمای مسافربری تسلیت گفت.

در بخشی از پیام تسلیت بشار اسد به روحانی آمده است: با اندوه و حزن فراوان خبر جان باختن ده ها تن از قربانیان بیگناه در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری ایران در جنوب استان اصفهان را دریافت کردیم.

وی در ادامه افزود: این جانب از طرف مردم سوریه و به نام شخص خود صمیمانه ترین مراتب تسلیت و خالصانه ترین همدردی های خود را به خاطر این حادثه جانگداز به جناب عالی و خانواده های داغدیده و مردم برادر ایران ابراز می دارم.

رییس جمهوری سوریه در این پیام از خداوند برای قربانیان حادثه مغفرت و رحمت واسعه و برای بستگان آنان صبر و شکیبایی مسالت کرد.

اسد در این پیام تاکید کرد: روابط برادرانه ای که دو کشور دوستمان به هم پیوند می زند، ملت های ما را در حوادث ناگوار و امیدهای خود شریک کرده و تجربه های تاریخی دو ملت ثابت نموده است که می توانند این حوادث دردناک را پشت سر گذاشته و تلاش برای تحقق آینده ای را که به آن امید دارند، ادامه دهد.

رییس جمهوری سوریه در پایان افزود: از خداوند قادر متعال مسالت دارم کشور عزیز شما را از گزندهای بد روزگار مصون بدارد.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک و در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.