۰ نفر

رییس مجلس در نطق پیش از دستور:

قوای سه گانه زمینه تحقق عدالت را جدی‌تر دنبال کنند/ مبارزه با فساد انضباط پیدا کند

۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳
کد خبر: 253211
قوای سه گانه زمینه تحقق عدالت را جدی‌تر دنبال کنند/ مبارزه با فساد انضباط پیدا کند

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: قوای سه گانه بحث‌های جدی‌تری در زمینه عدالت داشته باشند و زمینه‌های تحقق فرمایشات ایشان را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین، علی لاریجانی در نشست علنی صبح امروز مجلس در نطق پیش از دستور با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس اظهار داشت: در این جلسه نکاتی برای ادامه بحث بودجه با حضور نمایندگان مطرح شد.

لاریجانی به سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری اشاره و ضمن تشکر از بیانات بدیع و راهگشای رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان بحث جامعی در خصوص مسیر انقلاب ارائه کردند و نقاط قوت حرکت انقلاب را پس از 39 سال بیان داشتند و آسیب هایی که در این زمینه وجود دارد را به خوبی بیان کردند.

وی در ادامه افزود: تاکید ایشان بر روی اولویت امروز کشور یعنی مسئله اقتصادی، به خصوص در زمینه تولید و رفع موانعی که در این زمینه وجود دارد، بسیار پراهمیت است و لازم است از نمایندگان تشکر کنم که در خلال بحث بودجه به موضوع تولید و مخصوصا صادرات توجه کردند و انشاالله این مسیر ادامه خواهد داشت.

لاریجانی خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر توجه جدی به مستضعفان و غفلتی که در زمینه تحقق عدالت و عدالت اجتماعی در کشور شده است، را باید به رویکردهای دقیق تر تبدیل کرد.

وی یادآور شد: این تاکیدات ایجاب می کند که قوای سه گانه بحث های جدی تری در زمینه عدالت داشته باشد و زمینه های تحقق فرمایشات ایشان را فراهم کنند.

رییس مجلس با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه فساد و مبارزه با فساد و رویکردهای ارتجاعی که بعضا مشاهده شده است و رفاه طلبی، گفت: اینها اموری است که در کشور باید انضباط پیدا کنند و این مسائل ایجاب می کند جلسات دقیق تری در مجلس، دولت و قوه قضائیه داشته باشیم و راهکارهای تحقق فرمایشات رهبرمعظم انقلاب برای این مقطع انقلاب را پیگیری کنیم.