۰ نفر

لاریجانی: کسی مانع نمایندگان برای طرح سوال نیست

۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۲۹
کد خبر: 252805
لاریجانی: کسی مانع نمایندگان برای طرح سوال نیست

رییس مجلس تاکید کرد که نمایندگان می توانند استیضاح و سوال از دولت را مطرح و به هیئت رییسه ارائه دهند و قطعا هیچ کسی مانع نمایندگان برای این کار نمی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین، در نشست علنی عصر امروز مجلس نادر قاضی پور در تذکری خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: اجازه دهید سوال از رئیس جمهور، استیضاح و سوال از وزرا در صحن علنی مجلس مطرح شود.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده ارومیه اظهار داشت: مدام نگویید بگذارید، شما می‌توانید نظر دهید و می‌توانید پیگیری کنید. آقای قاضی‌پور شما یک سوال درباره دریاچه ارومیه مطرح کردید که خودتان گفتید در این باره جلسه تشکیل دهید، من هم جلسه گذاشتم و شما متقاعد شدید و نخواستید که سوال مطرح شود و اگر غیر از این است، همین امروز سوال خود را بنویسید.

رئیس مجلس خطاب به قاضی‌پور گفت: آقای قاضی‌پور خواهش می‌کنم خلاف نفرمایید، شما یک مورد از من خواستید و درخواست تشکیل جلسه دادید، بنده هم درباره دریاچه ارومیه جلسه تشکیل دادم.

لاریجانی در پایان گفت: هرگاه در هر موردی خواستید استیضاح و سوال مطرح کنید و بنویسید و هیچ کسی جلوی شما را نگرفته، بنده وقت گذاشتم و به درخواست شما جلسه تشکیل دادم، اگر نمی‌خواستید می‌گفتید جلسه نگذار و سوال را مطرح می‌کردید. چرا سر کسی منت می‌گذارید.