۰ نفر

بررسی تفریغ بودجه‌۹۵ در کمیسیون بودجه پس‌از پایان تصویب بودجه‌۹۷

۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰
کد خبر: 251508
بررسی تفریغ بودجه‌۹۵ در کمیسیون بودجه پس‌از پایان تصویب بودجه‌۹۷

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از بررسی تفریغ بودجه سال ۹۵ با حضور دستگاه های ذی ربط پس از پایان بررسی بودجه سال ۹۷ در صحن علنی مجلس در این کمیسیون خبر داد.

غلامرضا تاجگردون با اشاره به قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 95، گفت: کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تمام موارد اعلامی در گزارش تفریغ، از دستگاه های اجرایی مربوط و دیوان محاسبات دعوت می کند تا با حضور آنها موارد تخلفات در گزارش تفریغ بودجه سال 95 بررسی شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خانه ملت، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس گزارش دیوان محاسبات جداگانه تمام تخلفات بررسی می شود، افزود: بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 95 پس از پایان بررسی بودجه سال 97 در کمیسیون بودجه صورت می گیرد.

گزارش کمیسیون بودجه درباره تفریغ سال 95 تقدیم هیأت رئیسه مجلس می شود

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکنش دولت به گزارش تفریغ بودجه سال 95 ادامه داد: این اقدام که دولت درباره گزارش تفریغ بودجه سال 95 در رسانه ها مطالبی را عنوان کرد اشتباه بود، چرا که دولت باید گزارش خود را در مراجع قانونی همانند کمیسیون بودجه و هیأت های مستشاری دیوان محاسبات ارائه کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تشریح روند بررسی تفریغ در این کمیسیون تصریح کرد: پس از بررسی گزارش با حضور دستگاه های ذی ربط، گزارش کمیسیون بودجه به هیأت رئیسه مجلس تقدیم می شود.