۰ نفر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعى:

باید بدهى دولت به صندوق را پس بگیریم/ رفع فقر مطلق و ایجاد اشتغال خرد از سیاست‌هاى ما است

۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸
کد خبر: 249888
باید بدهى دولت به صندوق را پس بگیریم/ رفع فقر مطلق و ایجاد اشتغال خرد از سیاست‌هاى ما است

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعى با اشاره به این که تا کنون دو سیاست رفع فقر مطلق و ایجاد اشتغال خرد را در پیش گرفته ایم گفت: امیدواریم بتوانیم در سال جارى بدهى دولت به صندوق را پس بگیریم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، على ربیعى با بیان اینکه سطح زندگى افراد بازنشسته خوب نیست،  تصریح کرد: در کشور مسائلى که باید با آن ها دست و پنجه نرم کنیم بسیار است.

او با بیان این که سالمند سالمِ بازنشسته از جمله سیاست هاى صندوق است اظهار کرد: ٣هزار و ٤٠٠ میلیارد تومان براى ترمیم جامعه و بالا کشاندن افراد پایین جامعه در نظر گرفته ایم که این رقم در سال گذشته ٢ هزار و ٨٠٠ میلیارد تومان بود.

ربیعى با بیان این که تنزل تورم به معناى ارزانى نیست و هنوز مردم قدرت خرید پایینى دارند اضافه کرد: براى سالمندان باید خانه هاى امید و تفریح و سرگرمى در نظر بگیریم.

وی گفت: امسال ۲۸۰۰ میلیارد تومان برای افزایش پلکانی حقوق درنظر گرفتیم و برای سال آینده نیز ۳۴۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و این افزایش با شیبی ادامه می‌یابد.

وزیر رفاه ادامه داد: قرار شد ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی در سال آتی پرداخت شود که خبر خوبی برای خانواده بازنشستگان است.