۰ نفر

افزایش ۳۴درصدی بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

۶ بهمن ۱۳۹۶، ۲۳:۵۷
کد خبر: 247766
افزایش ۳۴درصدی بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در لایجه بودجه سال آینده، بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۳۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، خلیل حنیف در دهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان لرستان افزود: با توجه به افزایش بودجه، مدیران استانی باید در تعامل و ارتباط موثر با نمایندگان اهمیت طرح‌ها و کارهای خود را بیان کنند.

وی بیکاری و فقر را دو چالش عمده لرستان برشمرد و با بیان اینکه امسال با طرح‌هایی همچون اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی رقم‌های بودجه‌ای خوبی به منظور رفع مشکل بیکاری و فقر در استان‌هایی همچون لرستان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: مدیران زیرمجموعه دستگاه‌های مرتبط با تعاون، رفاه و کار باید با عزم بیشتری بتوانند تا آخر بهمن ما میزان بیشتری از اعتبارات تعریف شده در غالب طرح‌های فراگیر را جذب کنند.

مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه مدیران باید بازگو کننده مشکلات و رویکردی انتقادی داشته باشند، گفت: مشکلاتی همچون فقر و بیکاری از واقعیات موجود هستند که قبل از هر کسی مدیران خود باید بازگو کننده آن باشند.

حنیف با اشاره به تثبت مدیریتی اظهار کرد: در دور دوم دولتها به خصوص در مورد مدیران نهادهای اجتماعی، دوره تثبیت مدیریت‌هاست تا مدیران بتوانند محصول برنامه‌ها و شیوه‌های مدیریتی خود را پیگیری و دنبال کنند.

وی افزود: این نگاه در محدوده استانی بیشتر مورد توجه است و تغییر در مدیران اجتماعی مطلوب نیست.