۰ نفر

گفت‌وگوی تلویزیونی روحانی با مردم

۲۷ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱
کد خبر: 245490
 گفت‌وگوی تلویزیونی روحانی با مردم

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اعضای کابینه از رئیس جمهور خواستند تا خبرهای مربوط به ایجاد شغل و... را به اطلاع مردم برساند، بنابراین، احتمالاً اواسط هفته آینده رئیس جمهور با مردم سخن خواهد گفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز (چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ضرورت دارد تا قوه قضاییه، قوه مقننه و همه نهادها، از عملکرد و برنامه‌های خود بیشتر برای مردم بگویند.

وی با بیان اینکه آنچه رئیس جمهور تأکید دارد تلاش برای افزایش روحیه امید و نشاط بین مردم است، به حادث تلخ ماه‌های اخیر اشاره کرد و تصریح کرد: ضرورت دارد تا در کنار این حوادث، برنامه‌های مختلفی برای جوانان و مردم داشته باشیم که امیدآفرین باشند.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: در همین راستا، اعضای کابینه از رئیس جمهور خواستند تا خبر‌های مربوط به ایجاد شغل و... را ایشان به اطلاع مردم برساند. بنابراین، احتمالاً اواسط هفته آینده رئیس جمهور با مردم سخن خواهد گفت.

واعظی در مورد سایر تصمیمات جلسه امروز دولت اظهار داشت: سیاست‌های مروبط به اشتغال روستایی و اینکه خانه‌های فرسوده با سیاست‌ها و کمک‌های دولت به بازسازی شوند یا از نو ساخته شوند مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در رابطه با اینکه بتوانیم در زمانی کوتاه در کسب و کار‌های خُرد اشتغال ایجاد شود بحث شد.

واعظی تصریح کرد: رئیس جمهور به وزیر ورزش و جوانان دستور داد تا در شهرستان‌ها یا سایر نقاط، مکان‌هایی که مردم بتوانند از ورزش همکانی یا هر ورزشی استفاده کنند در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور تأکید داشت که باید روحیه نشاط و امید را در مردم بالا ببریم افزود: از صدا و سیما خواسته شد که این همه فعالیتی که دولت در کل کشور انجام می‌دهد را بیشتر بازگو کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور، به ظرفیت بالای فضای مجازی در ایجاد اشتغال اشاره کرد و با بیان اینکه امروز در دنیا فضای مجازی در خدمت اشتغال و اقتصاد کشور‌ها قرار گرفته تصریح کرد: اقتصاد دیجیتال نقش بالایی را در تحول در وضعیت رفاه مردم ایجاد کرده و در جلسه امروز دولت، آقای فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی گزارش خوبی دادند و از برنامه‌های آینده این شورا برای ایجاد اشتغال و تحول در کشور خبر داد.