۰ نفر

فرآیند استیضاح آخوندی کلید خورد

۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۹:۴۶
کد خبر: 232778
فرآیند استیضاح آخوندی کلید خورد

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی دلایل استیضاح وزیر راه و شهرسازی را تشریح کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، احمد علیرضابیگی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ، از طرح سؤال و یا استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مسئولیت احداث ساختمان بیمارستان‌هایی که اخیراً افتتاح شده، نظیر اسلام‌آباد غرب که در زلزله کرمانشاه آسیب دیده، به‌عهده وزارتخانه راه و شهرسازی است، بنابراین تصمیم گرفتیم که آقای آخوندی به‌نحوی پاسخگوی مردم و نمایندگان باشد.

وی افزود: اعضای کمیسیون شوراها براساس گزارش قرائت‌شده در جلسه اخیر این کمیسیون درباره اقدامات کار‌گروه ویژه کمیسیون که به منطقه اعزام شده بودند، به این نتیجه رسیدیم که این موضوع در قالب سؤال و یا استیضاح از وزیر راه و شهرسازی پیگیری شود و وی پاسخگوی مشکلات مردم با تخریب ساختمان‌ها و بیمارستان‌ها در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه باشد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس درباره زمان کلید خوردن استیضاح آخوندی خاطرنشان کرد: مقرر شد تا پس از ارائه گزارش کمیسیون‌های عمران و بهداشت مجلس درباره مناطق زلزله‌زده غرب کشور، استیضاح وزیر راه و شهرسازی کلید بخورد.

علیرضابیگی تأکید کرد: نمایندگان استیضاح‌کننده آخوندی خواهان پاسخگویی وی در قبال مشکلات ایجادشده برای مردم در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه هستند و هیچ‌گونه اغراض سیاسی دنبال نمی‌شود.