۰ نفر

تغییر دقیقه ۹۰گزینه وزارت اقتصاد

۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۳۱
کد خبر: 210767
تغییر دقیقه ۹۰گزینه وزارت اقتصاد

در حالی که تا ساعاتی پیش همچنان محمد نهاوندیان گزینه دولت برای وزارت اقتصاد کابینه دوازدهم بود، منابع نزدیک به دولت خبر دادند که مسعود کرباسیان جایگزین او شده است. برخی نمایندگان شانس محمد نهاوندیان برای گرفتن رای اعتماد از مجلس را اندک توصیف کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مسعود کرباسیان به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت اموراقتصادی و دارایی به مجلس معرفی می شود.او که با تازگی در سوگ پدر نشسته، امروز قصد داشت برای مراسم هفتمین روز درگذشت پدر به اصفهان سفر کند اما با تماس دفتر رئیس جمهوری این سفر لغو شده و او به دیدار رئیس جمهوری روحانی می رود.

گفته می شود در این دیدار،مسعود کرباسیان پیشنهاد رئیس جمهوری را می پذیرد و به این ترتیب او که ۲۸ سال سابقه معاون وزیری دارد،سرانجام به مهم ترین وزرات خانه اقتصادی نزدیک می شود.

مسعود کرباسیان مسوولیت‌های مدیریتی متعددی را طی دوران پس از انقلاب اسلامی در کارنامه اجرایی خود دارد. نکته مهم در این میان، تعدد و تنوع حوزه‌های فعالیت اوست که بخش‌ها و صنایع گوناگون اقتصاد ایران را دربر می‌گیرد و همین حضور در بخش‌های مختلف قطعا سرمایه‌ای ارزشمند برای فعالیت فعلی او به شمار می آید. او سالیان طولانی مسوولیت معاونت‌های بازرگانی را در وزارت صنایع سنگین، وزارت بازرگانی و وزارت نفت را بر عهده داشته است.

کرباسیان همچنین در سمت معاون طرح و برنامه وزارت بازرگانی و رئیس‌کل گمرک وزارت امور اقتصادی و دارایی مشغول فعالیت بوده است که به این لیست می‌توان تعداد زیادی از مسوولیت‌ها را در سازمان گسترش و نوسازی، شرکت ملی نفت، کالای نفت، منطقه آزاد کیش، سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی، پلی‌اکریل، صندوق ذخیره فرهنگیان و سازمان‌های وابسته به شهرداری را نیز افزود.

برای آشنایی بیشتر با سوابق، تجربیات و نوع نگاه کرباسیان به لینک زیر که صفحه شخصی او در اقتصاد آنلاین است، مراجعه کنید.

http://www.eghtesadonline.com