۰ نفر

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خبر داد:

کلیات طرح استخدام معلمان حق‌التدریسی رد شد

۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۴
کد خبر: 206670
کلیات طرح استخدام معلمان حق‌التدریسی رد شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از مخالفت اعضای این کمیسیون با کلیات طرح استخدام معلمان حق التدریسی خبر داد.

میرحمایت میرزاده، درباره جزییات جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: در جلسه امروز طرح استخدام معلمان حق التدریسی بررسی و در نهایت کلیات آن رد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی یادآور شد: طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده نیز در دستور کار جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار داشت که تعدادی از مواد آن بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مقرر شد آموزش و پرورش و دانشگاه ها هم در محتوای کتب آموزشی و هم در اقدامات خود به موضوع افزایش جمعیت و ازدواج توجه بیشتری داشته باشند.

میرزاده افزود: روند رشد جمعیتی کشور به سمت یک شرایط بحرانی در حرکت است و باید تلاش شود تا ازدواج به تاخیر نیفتد و بحث افزایش جمعیت نیز جدی گرفته شود.

وی به حضور رییس سازمان رییس سازمان پژوهش ها و تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش در جلسه امروز این کمیسیون اشاره کرد و گفت: مقرر شد اعضای کمیسیون بازدیدی از این سازمان داشته باشند و از نزدیک در جریان محتوای کتب درسی و پژوهش های صورت گرفته قرار گیرند.