۰ نفر

نقض برجام از سوی آمریکا می تواند با عکس العمل ایران مواجه شود

۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹
کد خبر: 205573
نقض برجام از سوی آمریکا می تواند با عکس العمل ایران مواجه شود

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی‌ها درصدد هستند با تحریم‌ها، سیاست منطقه‌ای ایران را تغییر دهند ولی قطعا این اتفاق رخ نخواهد داد.

سردار سرتیپ یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که تحریم‌های مجلس سنای آمریکا چه تأثیری بر سیاست‌ داخلی و خارجی ایران دارد، اظهار داشت: رفتار آمریکایی‌ها از قبل هم قابل پیش بینی بود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تحریم‌های مجلس سنای آمریکا، متن و روح برجام را نقض کرد و این نقض می‌تواند عکس‌العمل نظام جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با این‌گونه اقدامات به اهداف‌شان نمی‌رسند، افزود: آنها تصور می‌کنند، لازمه متقاعدسازی ایرانی‌ها برای حضور در پای میز مذاکره، وضع تحریم‌های جدید و تشدید تحریم‌ها است.

سردار جوانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که مذاکره در موضوعات دیگر هم ادامه پیدا کند، تصریح کرد: این گونه اقدامات علیه کشورمان نتیجه عکس خواهد داد و باعث می‌شود آمریکایی‌ها درپیشبرد اهداف و سیاست‌هایشان با شکست و ناکامی بیشتری مواجه شوند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال زمینه سازی برای برجام منطقه‌ای و موشکی بودند، گفت: آمریکایی‌ها درصدد هستند با تحریم‌ها، سیاست منطقه‌ای ایران را تغییر دهند ولی قطعا این اتفاق رخ نخواهد داد و آنها به اهدافشان نخواهند رسید.