۰ نفر

ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به مرز خسروی در اربعین

۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۶
کد خبر: 202619
ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به مرز خسروی در اربعین

معاون وزیر راه و شهرسازی در تشریح آخرین تمهیدات برای میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی(ع) امسال بر جلوگیری از ورود خودروهای شخصی به مرز خسروی در آستانه اربعین تاکید کرد.

 داوود کشاورزیان روز پنجشنبه در جریان بازدید از پایانه مسافری خسروی افزود: با تلاش های صورت گرفته، شاهد امکانات بسیار مطلوبی در مرز خسروی برای ترد زائران اربعین حسینی هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی با بیان این که طبق بازدیدهای صورت گرفته از مرز خسروری کارها به سرعت در حال انجام است، اظهار داشت: پیش بینی لازم برای افزایش گیت های ورود و خروج مسافران، ایجاد سرویس های بهداشتی و احداث توقفگاه خودرو صورت گرفته است تا در اربعین امسال بهترین میزبان برای زائران اربعین حسینی در مرز خسروی باشیم.

وی بیان کرد: سازمان حمل و نقل جاده ای کشور نیز به سرعت در حال انجام کارها، افزایش زیرساخت های موجود و رفع مشکلات در مرز خسروی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، بر لزوم جلوگیری از ورود خودروهای شخصی در آستانه اربعین حسینی به مرز خسروی تاکید کرد و گفت: باید تمهیداتی در نظر گرفته شود تا مسافران و زائران با استفاده از اتوبوس به سمت مرز هدایت شوند.

کشاورزیان ادامه داد: بی شک با تلاش های صورت گرفته و طرح های در دست اقدام ،استان کرمانشاه و شهرستان مرزی قصرشیرین در اربعین حسینی امسال میزبانی شایسته برای زائران خواهند بود.