۰ نفر

در گفت و گو با اقتصاد آنلاین مطرح شد:

عارف: درحال بررسی گزینه‌های شهرداری هستیم

۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸
کد خبر: 195560
عارف: درحال بررسی گزینه‌های شهرداری هستیم

رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: برای شهرداری تهران برنامه هایی داریم ولی فعلا در حال بررسی گزینه های مدنظر هستیم و هنوز وارد مصادیق نشده ایم.

اقتصاد آنلاین - مولود بصیرت؛ محمدرضا عارف در گفت وگو با اقتصاد آنلاین با اشاره به پیامی که حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای داشت، گفت: مهمترین پیام این انتخابات برای همه، دلبستگی مردم به نظام و انقلاب بود و نشان داد مردم انقلاب را از خودشان می دانند و با وجود مشکلاتی که وجود دارد، در مواقع حساس پشت آرمانهای انقلاب می ایستند.

رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان افزود: این انتخابات در عین حال به مسئولان فرصت دوباره ای داد که به شعارهایی که می دهند و مطالبات اصلی مردم است، وفادار بمانند و این خواسته ها را به طور جدی دنبال کنند. امیدواریم در دولت جدید و مجلس دهم جدی تر به خواست مردم توجه شود و این مطالبات پیگیری شود.

عارف با تاکید بر اینکه مردم قاطعانه پای رای به روحانی ایستادند، تصریح کرد: حالا نوبت دولت جدید و رئیس جمهور است که پای مطالبات مردم بایستد.

رئیس فراکسیون امید با اشاره به اولویت های دولت دوازدهم گفت: اولویت دولت دوازدهم مشخص است. توجه به موضوعات اقتصادی، اشتغال، معیشت مردم، آسیب های جدی اجتماعی و موضوعات زیست محیطی باید در اولویت کار دولت جدید قرار بگیرند.

رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با تاکید بر برنامه هایی که شورای عالی برای شوراهای شهرتعیین کرده است، گفت: پیگیر برنامه هایی که برای شورای شهر تهران و همه کلان شهرها اعلام کرده بودیم، هستیم تا به طور جدی اجرایی شوند. امیدواریم از این به بعد شورایی تخصصی داشته باشیم که مهمترین دغدغه آن پاسخ به مطالبات مردم و حل مشکلات مدیریت شهری و خدماتی آن است.

رئیس فراکسیون امید مجلس همچنین با بیان اینکه برای شهرداری تهران نیز برنامه هایی داریم، افزود: باید در اولین فرصت شهردار را معرفی کنیم. فعلا دوستان در حال بررسی گزینه های مدنظر شهرداری هستند و البته هنوز وارد مصادیق نشده ایم.