۰ نفر

جهانگیری:در همه مناظره‌ها شرکت می‌کنم

۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۳۱
کد خبر: 190043
جهانگیری:در همه مناظره‌ها شرکت می‌کنم

معاون اول رئیس جمهوری گفت: رییس جمهوری واقعا کارهای زیادی دارد و نمی توان گفت هر جلسه‌ای که گذاشته می‌شود رییس جمهوری هم باید در آن حاضر باشد، هرچند که در این مناظره ها شرکت می کنند و برنامه هایشان را برای شرکت در آن تغییر داده اند.

 اسحاق جهانگیری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حاضر نشدن وی و حسن روحانی در مناظره های انتخاباتی، گفت: من در همه مناظره ها شرکت می کنم و اگر ده مورد از این مناظره ها برگزار شود در آن شرکت خواهم کرد البته رییس جمهوری واقعا کارهای زیادی دارد و نمی توان گفت هر جلسه‌ای که گذاشته می‌شود رییس جمهوری هم باید در آن حاضر باشد، هرچند که در این مناظره ها شرکت می کنند و برنامه هایشان را برای شرکت در آن تغییر داده اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا،وی در پاسخ به این پرسش که امکان انصراف وی از انتخابات پیش از برگزاری مناظره ها وجود دارد یا نه، اظهار کرد: من تا به حال در زندگی ام انصراف نداده ام.

معاون اول رئیس‌جمهوری در واکنش به پرسش یکی از خبرنگاران درباره احتمال ارائه برنامه ای صد روزه توسط روحانی برای دولت آینده، اظهار کرد: ما الان با یکدیگر رقیب هستیم. البته ما با همه رقبا رفیق هم هستیم.

جهانگیری با بیان اینکه هرکس شیوه ای برای تبلیغات در نظر دارد، گفت:اینکه گفته می‌شود بهتر است هر کاندیدایی معاون اول خود را معرفی کند، موضوعی است که بستگی به نوع تبلیغات آن کاندیدا دارد و من معاون اول خودم را معرفی نمی کنم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حضورش در دولت بعدی، اظهار کرد: (با خنده) من فکر می کنم خودم رییس جمهور شوم.