۰ نفر

ماموریت لاریجانی به روسای کمیسیون‌های اقتصادی

۳ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۵۶
کد خبر: 183919
ماموریت لاریجانی به روسای کمیسیون‌های اقتصادی

رییس مجلس شورای اسلامی به روسای شش کمیسیون اقتصادی و رییس مرکز پژوهش‌های مجلس ماموریت داد تا در جهت ارائه برنامه‌های منسجم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و رونق اشتغال اقدام کنند.

علی لاریجانی در گفت‌وگوی تلفنی با عزیز اکبریان، فریدون حسنوند، علی محمد شاعری، حمیدرضا فولادگر، غلامرضا تاجگردون، محمدرضا رضایی کوچی و کاظم جلالی روسای کمیسیون‌های صنایع و معادن، انرژی، کشاورزی، آب و منابع طبیعی، برنامه، بودجه و محاسبات، عمران و رییس مرکز پژوهش‌های مجلس ماموریت داد ضمن بررسی موضوعات مختلف پیرامون اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و رونق اشتغال که در بیانات مقام معظم رهبری در روز یکم فروردین مطرح گردید به ارائه برنامه های منسجم در جهت تحقق راهبردی و عملیاتی شدن آنها اقدام کنند .

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، لاریجانی تاکید کرد: این کمیسیون‌ها باید با برنامه‌ریزی و در اسرع وقت جلسات فشرده‌ای در جهت بررسی این موضوعات برگزار کرده و نتایج آن را به اطلاع ملت شریف ایران برسانند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش پراهمیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مطالعاتی و کارشناسی دقیق موضوعات به رییس این مرکز ماموریت داد با حضور اساتید، صاحب‌نظران و منتقدان جلساتی را در جهت برنامه‌ریزی و ارائه نقطه نظرات مشورتی به نمایندگان مجلس برگزار کند.