۰ نفر

تنها ۱۲۳ شماره حساب مؤسسه میزان تعیین تکلیف نشده‌اند

۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۶
کد خبر: 183320
تنها ۱۲۳ شماره حساب مؤسسه میزان تعیین تکلیف نشده‌اند

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی گفت: از حدود ۹۷۵ هزار شماره حسابی که در مؤسسه منحله میزان وجود داشت هم اکنون تنها ۱۲۳ عدد از آنها تعیین تکلیف نشده باقی مانده‌اند.

علی رسولیان در مشهد مقدس اظهار داشت: د ر ابتدای به وجود آمدن مشکلات مؤسسه منحله میزان تعداد شماره حساب‌ها حدود 975 هزار عدد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی با اشاره به تعیین تکلیف تا سقف 500 میلیون تومان سپرده‌های مؤسسه منحله میزان خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده در این راستا تعداد شماره حساب‌های باقیمانده از میزان به 123 عدد رسیده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در ابتدا میزان مطالبه مردم از مؤسسه میزان حدود 3400 میلیارد تومان بود، تصریح کرد: این میزان هم اکنون به 130 میلیارد تومان رسیده است.

رسولیان خاطرنشان کرد: هم اکنون مشکلات مؤسسه منحله میزان به آخرین مرحله برای برطرف شدن مشکلاتش رسیده و با وجود چالش‌های بسیار بخش زیادی از مطالبات این مؤسسه تعیین تکلیف شده است.

وی اظهار داشت: همچنین با تلاش‌هایی که انجام شده حدود هزار نفر از افرادی که در مؤسسه میزان مشغول به کار بوده و بیکار شده بودند هم اکنون دوباره به کار گمارده شده‌اند.