۰ نفر

نوبخت:‌ توسعه محدود به یک جناح نیست

۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۵۱
کد خبر: 182391
نوبخت:‌ توسعه محدود به یک جناح نیست

دبیر کل حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر اینکه ما نمی توانیم بگوییم که مبنای توسعه در اصولگرایان یا در اصلاح‌طلبان وجود دارد، اظهار کرد: چنانچه لازم است که کشور توسعه یابد باید همه نیروها را به کار بگیریم و از همین جهت نیازمند نوع خویشتن داری سیاسی برای همکاری با یکدیگر هستیم.

محمد باقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در گردهمایی مدیران استانی کانون فرهنگیان این حزب با اشاره به پیشینه تشکیل حزب اعتدال و توسعه خاطر نشان کرد: زمانی که حزب اعتدال و توسعه را پایه گذاری کردیم پیش‌بینی ما بر این بود که کشور نیازمند به توسعه است .

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی اظهار کرد: در همین زمینه اعتقاد ما بر این بود که نیروی لازم برای توسعه محدود به یک جناح نیست و ما نمی توانیم بگوییم که مبنای توسعه در اصولگرایان یا در اصلاح‌طلبان وجود دارد، بلکه معتقد بودیم که چنانچه لازم است که کشور توسعه یابد باید همه نیروها را به کار بگیریم و از همین جهت نیازمند نوع خویشتن داری سیاسی برای همکاری با یکدیگر هستیم. در همین راستا حزب اعدال و توسعه که در اصل حزب اعتدال برای توسعه است را پایه گذاری کردیم.

نوبخت در بخش های دیگری از صحبت های خود به ارائه گزارشی از عملکرد دولت یازدهم در زمینه های مختلف پرداخت و گفت:‌ در نه ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته در بخش کشاورزی با موفقیت های خوبی مواجه بوده ایم . در این مدت چهارده هزار و 700 میلیارد تومان به گندم کاران از سوی دولت پرداخت شده است و کشور از واردات گندم مبرا گردیده است.این در حالی است که سال گذشته رقمی حدود 10  هزارمیلیارد تومان به گندم کاران پرداخت شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین به حمایت های دولت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط جهت افزایش  سرمایه در گردش  این واحدها اشاره کرد و با انتقاد از عملکرد رسانه ملی در این زمینه اظهار کرد: متاسفانه تخریب کردن و توجه دادن اذهان به نیمه خالی لیوان جزء سیاست های برخی قرار گرفته است .