۰ نفر

طیب نیا از بندر شهید رجایی بازدید کرد

۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸
کد خبر: 176778
طیب نیا از بندر شهید رجایی بازدید کرد

وزیر اقتصاد که به استان هرمزگان سفر کرده است، پیش از ظهر امروز از بندر شهید رجایی بازدید کرد.

 علی طیب‌نیا پیش از ظهر امروز از مجتمع بندری شهید رجایی و گمرکات استان هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، وی با حضور در گمرک بندر شهید رجایی از فعالیت سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی که طی یک سال اخیر به منظور تشدید کنترل بر دهانه‌های خروجی گمرکات کشور و اعمال نظارت دقیق بر فرآیند واردات و صادرات ایجاد شده نیز بازدید کرد.

وزیر اقتصاد همچنین از انبار اموال تملیکی بندر شهید رجایی نیز بازدید کرد و روند انجام فعالیت‌های مرتبط با سازمان اموال تملیکی را در استان هرمزگان مورد ارزیابی قرار داد.

طیب‌نیا در حاشیه بازدید از گمرک شهید رجایی به عنوان بزرگ‌ترین گمرک کشور در سخنان کوتاهی اظهار کرد: تشدید اقدامات کنترلی بر مبادی ورودی و خروجی گمرکات و استفاده از تجهیزات و ابزار روز در این زمینه برای گمرک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید برخی نواقص موجود در این حوزه را برطرف کنیم.

وی گفت: اجرای سامانه جامع گمرکی که اتصال پایداری میان 27 دستگاه مرتبط با حوزه واردات و صادرات کشور را بر عهده دارند، توانسته بر حجم وسیعی از تخلفات در این بخش اشرافیت و نظارت ایجاد کند و بدون شک مدرن‌سازی گمرک به نفع اقتصاد کشور و مبارزه با قاچاق کالاست.

وزیر اقتصاد در ادامه سفر به استان هرمزگان، عصر امروز در نشست شورای اداری استان حضور یافته و روند اجرای مصوبات مرتبط با اقتصاد مقاومتی را مورد بررسی قرار می‌دهد.