۰ نفر

تعدادی از اعضای هیئت مدیره صندوق فرهنگیان به زودی دستگیر می‌شوند

۲ آبان ۱۳۹۵، ۷:۴۷
کد خبر: 153371
 تعدادی از اعضای هیئت مدیره صندوق فرهنگیان به زودی دستگیر می‌شوند

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس از دستگیری تعدادی از اعضای هیئت مدیره صندوق فرهنگیان به زودی خبر داد.

امیر خجسته  در همدان اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیش از 200 رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت فرهنگی کشور در این صندوق عضویب دارند، گفت: از مدت‌ها به دنبال بررسی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان بودیم که خوشبختانه با تصویب مجلس کمیته تحقیق و تفحص از این نهاد با قدرت تشکیل می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم ، خجسته با اعلام چند نفر از مسئولان این صندوق دستگیر شده و تعدادی دیگر نیز در آستانه دستگیری هستند، تصریح کرد: هر ماه مبلغی از حقوق فرهنگیان به حساب صندوق واریز می‌شده که تخلفاتی از سوی برخی مسئولان صندوق در این زمینه رخ داده است. وی با تاکید بر اینکه تماتم حقوق رفته از این صندوق به صاحبان اصلی آن بازگردانده می‌شود، اظهار داشت: در این صندوق به میزان 8 هزار میلیارد تومان سوءاستفاده مالی صورت گرفته که بخشی مربوط به تسهیلات پرداختی از سوی بانک سرمایه بوده است. نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بیان کرد: تعدادی از اعضای هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان که در این مسئله دخیل بوده و به جرم تبانی دستگیر شده و تعدادی در شرف دستگیری هستند.