۰ نفر

کمیته امداد ۲۶ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد

۹ مهر ۱۳۹۵، ۱:۵۳
کد خبر: 148719
کمیته امداد ۲۶ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در نیمه نخست سال جاری، 26هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در کشور ایجاد شده است.

 سیدامیرمنصور برقعی در حاشیه کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) تمام توان خود را جهت اشتغالزایی و  توانمندی سازی افراد تحت پوشش خود و خروج محرومان از پوشش حمایتی کمیته امداد به کار بسته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه در سال گذشته، 120 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد، افزود: علاوه بر این تا پایان سال گذشته 135هزار طرح آماده دریافت اعتبارات و تهسیلات بودند و در شش ماه نخست امسال حدود 26 هزار فرصت شغلی ایجاد شد که البته این رقم معمولا در نیمه دوم سال رشد سه برابری نسبت به نیمه اول سال دارد.

برقعی با بیان اینکه استان مرکزی جایگاه خاصی در عرصه‌های تولید، صنعت و خدمات رسانی دارد تصریح کرد: درصدی از نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد که قادر به فعالیت وانجام کار هستند در طرح جدید استعدادسنجی شدند و زمینه برای تعریف طرح‌های اشتغالزایی علاوه بر طرح‌های موجود فراهم شد.

وی ادامه داد: سعی بر این است با کمک و هماهنگی با بانک‌ها و حمایت استانداری و تجربه حاصل شده در سه سفر اخیر رئیس جمهور به استان‌ها منابع بیشتری برای طرح‌های موجود فراهم شود و امید است طرح‌های مشاغل در این راستا به دو برابر افزایش یابد.