۰ نفر

تغییر ۵ نفر از اعضای هیأت مدیره صندوق فرهنگیان

۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱
کد خبر: 146451
تغییر ۵ نفر از اعضای هیأت مدیره صندوق فرهنگیان

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان با تأیید خبری مبنی بر تغییر ۵ نفر از اعضای هیأت مدیره این صندوق، گفت: در آخرین جلسه هیأت امنا، ۵ نفر از اعضای هیأت مدیره تغییر کرد و تا زمان جلسه اعضای جدید، مدیر عامل هستم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، شهاب‌الدین غندالی مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان در پاسخ به این پرسش که «آیا جلسه هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان برای تعیین و تغییر اعضای هیأت مدیره برگزار شد؟»، اظهار داشت: بله، اما زمان هیأت مدیره 2 ساله است و مهر 94 زمان هیأت مدیره به اتمام رسید.

وی افزود: هیأت امنا می‌تواند اعضای هیأت مدیره را انتخاب کند و در آن زمان که مدت زمان هیأت مدیره به پایان رسیده بود، وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد تا زمانی که هیأت امنا تشکیل نشده است، هیأت مدیره به کار خود ادامه دهد.

غندالی با بیان اینکه جلسه هیأت امنای صندوق ذخیره در اسفند ماه سال گذشته برگزار و با توجه به اینکه گزارشات زیاد بود، این موضوعات به جلسه بعدی موکول شد، گفت: قرار شد تا جلسه هیأت امنا در خردادماه امسال برگزار و در خصوص تعیین هیأت مدیره تصمیم گیری شود که در این جلسه هم امکانی به وجود نیامد.

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه حدود 12 روز قبل جلسه هیأت امنا تشکیل شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه مصوبات زیاد بود، این موضوع مجدداً حل نشد و به جلسه بعدی یعنی روز شنبه هفته گذشته موکول شد.

وی افزود: در این جلسه توضیحاتی ارائه شد و تغییراتی در اساسنامه ایجاد شد و انتخاب مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان از هیأت امنا به هیأت مدیره تفویض شد و انتخاب اعضای هیأت مدیره توسط هیأت امنا انجام شد که در نهایت وزیر آموزش و پرورش ابلاغ صادر می‌کند.

غندالی با بیان اینکه در جلسه هفته گذشته هیأت امنا، اعضای هیأت مدیره را انتخاب کرد، عنوان کرد: پنج نفر از اعضای هیأت مدیره در این جلسه انتخاب شدند و مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره باقی ماندند و پنج نفر دیگر تغییر کردند.

وی افزود: این تغییرات هنوز ثبت نشده زیرا تمام اعضای هیأت امنا این مصوبه را امضا نکرده‌اند و هنوز ابلاغی صادر نشده است.

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص انتخاب مدیر عامل توسط اعضای جدید هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: هنوز جلسه اعضای جدید برگزار نشده است تا در خصوص انتخاب مدیر عامل تصمیم گیری شود ضمن اینکه انتخاب مدیر عامل زمان ندارد.

وی تصریح کرد: جلسه اعضای جدید هیأت مدیره احتمالا در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

غندالی در پاسخ به این پرسش که «اسامی هیأت مدیره جدید همان افرادی هستند که توسط خبرگزاری فارس منتشر شد؟»، گفت: بله، اسامی این افراد مطرح شده است اما هنوز ابلاغ آنها از سوی وزیر آموزش و پرورش صادر نشده است.