۰ نفر

امکان خرید از سوپرمارکت آنلاین در ایران وجود دارد؟

۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۹:۵۸
کد خبر: 136007
امکان خرید از سوپرمارکت آنلاین در ایران وجود دارد؟

با چند سال تاخیر نسبت به کشورهای توسعه یافته نهایتا خرید اینترنتی در ایران و به ویژه در تهران به صورت کامل جا افتاده و درصدی از مردم کالاهای مورد نیاز خود را بدون نیاز به طی مسیر در ترافیک از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر تهیه می‌کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، فروشگاه‌های اینترنتی معتبر از مغازه‌های فیزیکی که ما می‌شناسیم بسیار بزرگتر هستند و خدمات بسیار بیشتری هم ارائه می‌دهند. این فروشگاه‌ها بسیاری از کالاهای مورد نیاز ما را همراه با خدمات مناسبی ارائه می‌دهند و حتی این امکان را به ما می‌دهند که کالای مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و حتی با تخفیف در منزل تحویل بگیریم.

امروز این امکان در ایران فراهم شده که موادغذایی و مایحتاج روزانه خود را نیز مانند کشورهای پیشرفته به صورت اینترنتی تهیه کرد تا بتوان از وقت خود بهتر استفاده کنند.

اما واقعا فروش اینترنتی و ارسال موادغذایی به صورت اینترنتی در ایران امکان‌پذیر است؟

همان‌طور که می‌دانید پرمصرف‌ترین کالاهای روزانه ما محصولات سوپرمارکتی است. اما تا امروز در ایران یک سوپرمارکت آنلاین واقعی وجود نداشته تا  تجربه‌ای در این مورد داشته باشیم.

 به تازگی سوپرمارکت آنلاین روکولند با تنوع بیش از 2500 محصول شامل موادغذایی، میوه، گوشت، مرغ و لبنیات تازه، به صورت ارسال رایگان در شهر تهران تجربه جدیدی از زندگی دیجیتالی را ارائه می‌کند. جالب توجه اینکه سایت روکولند حتی در روزهای تعطیل موادغذایی و مایحتاج روزانه خریداران را برایشان ارسال می‌کند.

سوپرمارکت آنلاین روکولند سعی می‌کند علاوه بر کمک به رفع آلودگی هوا، تجربه خریدی آسان و دلپذیر برای مخاطب به وجود بیاورد. انتخاب بازه زمان ارسال سفارش و روز آن از مزایای بزرگ روکولند است و این امکان را به مشتری می‌دهد تا برنامه روزانه و خرید خود را کاملا مدیریت کند. محصولات در این سایت همگی تازه و با تاریخ‌های به‌روز است که به ما کمک می‌کند بتوانیم محصولاتی نظیر گوشت و مرغ و ماهی تازه را در کنار میوه و سبزیجات و حتی محصولات لبنی در اختیار داشته باشیم.

از دیگر مزایای روکولند، گارانتی کیفیت محصول است که شامل بازگشت وجه یا تعویض محصول در صورت عدم رضایت مشتری از نوع بسته‌بندی محصول یا ایرادی در قیمت و کیفیت می‌شود.

فروشگاه اینترنتی روکولند با ارایه بهترین و معتبرترین برندها از تامین‌کنندگان داخلی و خارجی سلیقه و نیاز تمام مشتریان را پوشش می‌دهد.