۰ نفر

ارزش بیت کوین ۱۰۰۰دلار کاهش یافت

۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۱۹
کد خبر: 290609
ارزش بیت کوین ۱۰۰۰دلار کاهش یافت

ارزش بیت کوین مجددا به کانال زیر ۷۰۰۰ دلار سقوط کرد که کمترین سطح قیمتی آن از اواسط ماه ژوئیه است.

به گزارش فوربس، ارزش بیت کوین در بازار مبادلات ارزهای دیجیتالی "کوین دسک" به ۶۹۳۳.۰۹ دلار رسید. طبق آمارهای منتشر شده توسط این وب‌سایت تنها در یک روز ارزش بیت کوین ۶.۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بیت کوین در ژوئن ۲۰۱۸ با رسیدن به سطح ۵۷۸۵.۴۳ دلار به پایین‌ترین سطح خود در سال جاری رسیده بود اما پیش از آن که در مبادلات جدید به زیر ۷۰۰۰ دلار برسد موفق شده بود بخشی از کاهش‌های خود را جبران و حتی تا سطح ۸۴۷۹.۳۳ دلاری بالا رود.

برخی از فعالان بازار معتقدند که بیت کوین وارد روند معکوس شده است و کاهش آن ادامه خواهد داشت. به گفته مرون گارسون- مدیر اجرایی " اموله" دوره بیت کوین به سر آمده است. چارلز تورنگرن- مدیرعامل موسسه "نوبل الترنیتیو اینوستمنت" نیز گفت جذابیت بیت کوین رو به کاهش است.

تداوم روند کنونی کاهشی ارزش بیت کوین می‌تواند این بی‌ثباتی‌ها را تشدید کند و برخی از معامله‌گران را به خروج سرمایه‌های خود از این بازار تشویق کند.

لازم به ذکر است از اواسط دسامبر سال گذشته نوسانات بیت کوین تشدید شده است و پس از ثبت رکورد ۱۹۸۵۰دلاری، این ارز مجازی سقوطی آزاد را تجربه کرده است و پس از آن که دولت‌ها و بانک‌های مرکزی خواهان تشدید قوانین نظارتی بر بیت کوین شدند، بهای این ارز شدیدا کاهش یافته است.