۰ نفر

بزرگ داشت روزجهانی کارگر در شرکت تیپاکس

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵
کد خبر: 191381
بزرگ داشت روزجهانی کارگر در شرکت تیپاکس

شرکت تیپاکس همواره به اکرام پرسنل و کادر خود معروف بوده است . این شرکت با پاس داشت منابع انسانی و سرمایه پرسنلی خود ، کوشیده است از سرمایه های خود به خوبی پاسداری کند. یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر ، فرصتی بود مغتنم برای تکرار این پاسداشت.

photo_2017-05-03_11-30-31

ما همه اعضای یک خانواده ایم

به مناسبت روز جهانی کارگر ، مراسمی برای تکریم از زحمات یکساله ی پرسنل زحمتکش شرکت تیپاکس در مرکز خدمات این شرکت برپا بود. این مراسم همه ساله در شرکت پر قدمت تیپاکس برگزار می شود ، اما این بار با عظمت و شکوه بیشتری برگزار شد. صدها کارگر از واحد های مختلف تیپاکس گرد هم آمده بودند تا با حضور معنی دار خود در این مراسم ، مراتب قدرشناسی خود را نسبت به شرکت تیپاکس اعلام دارند.

 برنامه های متنوعی برای این مراسم تدارک دیده شده بود ، که با استقبال عموم حاضران در این جلسه قرار گرفت.

photo_2017-05-03_11-30-41

گل های سرخ بر دستان کارگران بوسه زد

ساعت موعود برگزاری مراسم که فرا رسید ، کارگران با لباس مزین به نام تیپاکس گرد هم آمدند تا این روز را کنار مدیران و پرسنل دیگر جشن بگیرند. به رسم تکریم و قدردانی هر کسی که وارد سالن مراسم می شد با گل سرخ از او استقبال می کردند. نقش بستن گل سرخ بر دستان تمامی کارگران صحنه ی جالب و دوست داشتنی را رقم زده بود.

photo_2017-05-03_11-30-05 - Copy

ما همه اعضای یک خانواده بزرگ هستیم

دکتر مهرداد فاخر ، مدیرعامل تیپاکس برای لحظات کوتاهی در انبوه تشویق های حاضرین به پای تریبون آمد و  با سلام و تهنیت این روز بزرگ ، گفت : همه ی ما اعضای یک خانواده بزرگ هستیم ، او از تمامی کارگران به پاس امانت داریشان تقدیر کرد ، چرا که زمینه ساز اعتماد در بین مشتریان شده است. دکتر فاخر با تبریک دوباره ی روز کارگر گفت شما پرسنل زحمتکش تیپاکس بزرگترین سرمایه های فرهنگی و اقتصادی شرکت ما هستید.

photo_2017-05-03_11-30-11

تقدیر از یک عمر خدمت

یکی از پرسنل قدیمی شرکت ، به نام کریم افشارچی ، بعد از پنجاه سال خدمت صادقانه در شرکت ، همزمان با روز کارگر بازنشسته شد. افشارچی بعد از دریافت لوح و هدیه ی بازنشستگی پشت تریبون حاضر شد و با جملات احساسی مراتب ناراحتی خود از بازنشسته شدن را ابراز کرد. وی البته در آخر صحبت های خود اعلام نمود ، شرکت تیپاکس در هر زمینه و هر لحظه ای خواستار همکاری بود به سرعت حاضر خواهد بود.

photo_2017-05-03_11-30-13

تمام امکانات رفاهی شما را فراهم خواهیم کرد

حیدری مدیر منابع انسانی شرکت تیپاکس سخنران بعدی این مراسم بود، وی با اعلام اینکه در سالی که گذشت سعی شد در تمام زمینه های رفاهی نیاز های قشر زحمت کش تیپاکس را برآورده کنیم و این قول را می دهیم اگر نقصی وجود داشته باشد آماده ایم با درمیان گذاشتن و مشورت از شما حل نماییم. او با تبریک این روز گفت زندگی آسوده حق تک تک شما کارکنان دلسوز شرکت است.

تقدیر از کارگران نمونه

به رسم قدردانی و انگیزه بخشی به کارگران نمونه شرکت جوایزی به عنوان یاد بود و هدایای نقدی به آنان اعطا شد. مدیر خدمات شرکت با اعلام اینکه تمامی کارگران نمونه هستند ، اعلام کرد این کار فقط برای قدردانی بیشتر صورت می گیرد . به ده نفر از پرسنل، جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر تعلق گرفت.

photo_2017-05-03_11-30-02

 موسیقی، قرعه کشی و مداحی

برنامه ها جنبی مختلفی برای این مراسم برنامه ریزی شده بود که با توجه به همزمانی با جشن های ماه شعبان مورد استقبال حاضرین قرار گرفت . گروه موسیقی سروناز ، با نوای روح افزای خود اولین برنامه ی جنبی روز کارگر بودند که با اقبال عمومی روبرو شدند و شورانگیزی خاصی بین حضار ایجاد شد. دیگر برنامه ی پرهیجان این مراسم ، قرعه کشی بود . به تمامی کسانی که در این گردهمایی شرکت می کردند شماره ای اختصاص یافته بود و بین این شماره ها ، 5 نفر به قید قرعه برنده جوایز این مسابقه شدند.

همزمانی این مراسم با روز ولادت قمر منیر بنی هاشم باعث شد یکی از پرسنل زحمت کش که اتفاقا مداح نیز بود با مولودی خوانی، فضای معنوی به مراسم بدهد.

در آخر مراسم و اختتامیه عکس جمعی به رسم یادبود این مراسم گرفته و پس از عکس پرسنل زحمتکش  با گرفتن سلفی  و عکس های تکی با دوستان و مدیران و به ویژه مدیر عامل بزرگوار شرکت ، مراتب قدردانی خود از بانیان مراسم را نیز اعلام کردند.