۰ نفر

در پی تشدید آلودگی هوای تهران؛

استقرار آمبولانس‌ها در سطح شهر تهران

۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۸
کد خبر: 238275
استقرار آمبولانس‌ها در سطح شهر تهران

معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران گفت: با افزایش آلودگی هوای تهران، اورژانس نیز تدابیر ویژه‌ای برای ارائه خدمات به افرادی که دچار مشکلات تنفسی می‌شوند، در نظر گرفته است.

رضا معتمدی اظهار داشت: علاوه بر ۱۹۲ نقطه از شهر تهران که موتورلانس‌های اورژانس تهران در آن مستقر هستند، به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم در زمان بروز مشکلات تنفسی، ۸ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در میادین اصلی شهر تهران مستقر شده اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی تصریح کرد: ۸ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس اورژانس تهران در میادین آزادی، انقلاب اسلامی، امام حسین(ع)، ولیعصر(عج)، امام خمینی(ره)، شهرری، فردوسی و تجریش مستقر شده‌اند و تمام بیمارستان‌های تهران نیز برای پذیرش بیماران تنفسی آمادگی کامل دارند.

بنابر اعلام وب‌دا، معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران به مردم توصیه کرد که ضمن کاهش تردد بی‌مورد در سطح شهر و عدم مواجهه بیماران پرخطر و افراد مسن با آلودگی هوا، حتما از مایعاتی مانند شیر استفاده کنند.

معتمدی یادآور شد: استفاده از ماسک‌های استاندارد مانند ماسک نمونه N۹۵ نیز می‌تواند در کاهش مشکلات تنفسی مردم و شهروندان کمک زیادی کند.