۰ نفر

پیش بینی ۳ تا چهار روزه برای اتمام عملیات آواربرداری پلاسکو

۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۲۹
کد خبر: 172193
پیش بینی ۳ تا چهار روزه برای اتمام عملیات آواربرداری پلاسکو

سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو با بیان اینکه عملیات آواربرداری بدون کوچکترین تعلل ادامه دارد گفت: نمی‌توان زمان دقیقی برای پایان عملیات مشخص کرد اما تصور می‌کنم در نهایت یک فرصت سه تا چهار روزه برای اتمام عملیات نیاز است.

جلال ملکی به اعلام آخرین وضعیت آواربرداری در ساختمان پلاسکو پرداخت و گفت: عملیات آواربرداری بدون کوچکترین وقفه ادامه دارد و به لحاظ فیزیکی پیشرفت خوبی در این زمینه داشته‌ایم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: سازه بزرگی که در ضلع غربی ساختمان بود با احتیاط کامل و بدون کوچکترین خسارت به ساختمان‌های مجاور منتقل شد و در ضلع جنوبی و شرقی کار به اتمام رسیده است و در ضلع غربی نیز عملیات توسط بیل‌های مکانیکی و لودرها شروع شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو با بیان اینکه تا کنون کشف پیکر شهدا و سایر مفقودین را شاهد نبودیم گفت: ساعتی قبل گاوصندوق عظیم پنج تنی از میان آوار خارج شد و به گوشه‌ای حمل و تحویل عوامل انتظامی گردید و پس از احراز هویت تحویل مالکان می‌شود.

ملکی ادامه داد: در این هوای سرد آتش نشان‌ها بدون کوچکترین تعلل تا لحظه آخر عملیات به کار خود ادامه می‌دهند اما زمان دقیقی برای پایان عملیات نمی‌توان پیش بینی کرد و باید احتیاط کنیم زیرا فقط به سرعت فکر نمی‌کنیم و کوچکترین بی احتیاطی می‌تواند خسارت بزرگی ایجاد کند. با قدرت عملیات را پیش می‌بریم اما تصور می‌کنم در نهایت یک فرصت سه تا چهار روزه برای اتمام عملیات نیاز است.