۰ نفر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی:

۲۵ تن زیر آوار پلاسکو / ۱۵ تن از آنها آتش‌نشان هستند

۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۲۸
کد خبر: 171955
۲۵ تن زیر آوار پلاسکو / ۱۵ تن از آنها آتش‌نشان هستند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آخرین وضعیت آواربرداری در محل حادثه پلاسکو را تشریح و اعلام کرد: برابر پیش بینی‌ها در مجموع حداکثر 25 نفر در زیر آوار مانده‌اند.

سید جلال ملکی، درباره آخرین وضعیت آواربرداری در حادثه پلاسکو، پس از گذشت حدود 58 ساعت از وقوع حادثه اظهار کرد: همچنان عملیات آواربرداری در محل با استفاده از بیل‌های مکانیکی، جرثقیل و نیروی انسانی در حال انجام است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه تا کنون پیکرهای دو شهید آتش‌نشان از زیر آوار خارج شده است،‌ گفت: با احتساب یک آتش نشانی که در بیمارستان شهید شد، تا به این لحظه به طور قطع می‌توان گفت سه آتش‌نشان شهید شده‌اند.

ملکی با بیان اینکه پیش بینی‌های آتش نشانی حاکی از آن است که 15 آتش نشان زیر آوار محبوس شده‌اند، خاطر نشان کرد: اما تنها اجساد دو تن از این آتش‌نشانان از زیر آوار خارج شده و عملیات برای خارج کردن دیگر شهدا ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، ادامه داد: به نظر می‌رسد با احتساب 15 آتش نشانی که در زیر آوار مانده‌اند،جمعا 25 تن در زیر آوار پلاسکو قرار دارند.

وی با بیان این که عملیات ادامه خواهد داشت، گفت: برخی از اخباری که در رسانه‌ها منتشر می‌شود، مورد تایید نیست و برخی دیگر نیز مربوط به حوزه مسوولیت من نیست.