۰ نفر

طلسمی که در روز هفتم المپیک شکسته شد

طلای کیانوش روی سینه ایران

۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۰۹
کد خبر: 140072
طلای کیانوش روی سینه ایران

سرانجام در پایان روز هفتم کیانوش رستمی طلسم را شکست و نخستین مدال طلا را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

بالاخره طلسم شکست و کیانوش رستمی نخستین مدال کاروان امام رضا(ع)را در شب تولد امام هشتم شیعیان به سینه ایران سنجاق کرد.غوغایی بود در سالن.ایرانی ها آمده بودند.شرایط طوری شده بود که در دو حرکت آخر همه سالن نام رستمی را فریاد می زدند.حالا هم خیال خودش راحت است و همه خیال میلیون ها ایرانی.با این طلا موتور کاروان روشن شده است دقیقا مثل المپیک لندن که اولین مدال کاروان را کیانوش گرفته بود.او که بدون مربی و شخصی تمرین می کرد بلافاصله پس از رقصیدن با پرچم ایران مدالش را تقدیم به ملت ایران و شهدای مدافع حرم کرد تا این طور دین اش را ادا کرده باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر آنلاین، مدال طلای رستمی تلخی همه اتفاق هایی که صبح روز هفتم برای ورزشکاران ایران افتاده بود را از بین برد.شروع روز هفتم برد.شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که احسان حدادی در همان مرحله مقدماتی نتواند پرتابی بر بلندای آسمان ریو داشته باشد و خیلی زود از ای مسابقات حذف شود.اما این اتفاق افتاد و حدادی که می گفت 65 تا آمپول را به پایش زده بود تا بتواند به خاطر مردم و به خاطر ایران پرتاب کند از گردونه رقابت ها کنار رفت.

اما شوک بزرگ در مسابقه لیلا رجبی بانوی پرتاب وزنه ایران وارد شد،آن هم نه به خاطر اینکه او هم نتوانست در المپیک مقامی کسب کند بلکه به دلیل بی احترامی یکی از مجریان شبکه ورزش به این بانوی ایرانی که او را "بی غیرت"خطاب کرد! اتفاقی که واکنش تند خیلی ها را به همراه داشت.رجبی که اصالتا بلاروس است سالهاست که دارد برای ایران زحمت می کشد و مدال می آورد و این عین بی انصافی است که او را با چنین واژه های خطاب کنند.

روز گذشته همچنین محمود صمیمی و حمیدرضا زورآوند هم در رشته دوومیدانی،ماده های پرتاب دیسک و پیاده روی نتوانستند کاری از پیش ببرند تا یک روز بد برای این رشته ورزشی در المپیک رقم بخورد.

ارزنده هم در رشته پیاده روی هم عنوان بیست و نهم را کسب کرد تا پرونده دوومیدانی در این روز بسته شود.البته امروز و در دوومیدانی تفتیان وقاسمی هم باید به مصاف رقیبان خودشان بروند.رقیبانی که یکی از آنها احتمالا اوسین بولت معروف خواهد بود.

در روز هفته بازی های المپیک مهسا جاور هم جایگاه خودش را بالاخره نهایی کرد و توانست در رده بیست و هفتم این رقابت ها قرار بگیرد.