۰ نفر

بخشنامه سازمان اداری استخدامی ؛

دستگاه‌های اجرایی ملکف به ثبت اطلاعات کارمندان خود شدند

۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۶
کد خبر: 282488
دستگاه‌های اجرایی ملکف به ثبت اطلاعات کارمندان خود شدند

سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه‌ای دستگاه‌های اجرایی را مکلف به ثبت اطلاعات کارمندان خود اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سید صدرالدین صدری نوش‌آبادی معاون سرمایه انسانی سازمان امور اداری و استخدامی کشور در بخشنامه‌ای اعلام کرد:‌ دستگاه‌های اجرایی مشمول و غیر مشمول قانون مدیریت خدمات کشور مکلف به ثبت اطلاعات کارکنان رسمی،‌ پیمانی و قراردادی کار معین و مشخص و قراردادهای کارگری و سایر نیروها در سامانه کارمند ایران هستند.

در این بخشنامه به شماره 166731 آمده است: در اجرای ماده (15) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1397 کل کشور مبنی بر ثبت اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی کارمعین و مشخص، قراردادهای کارگری و سایر نیروها، تمامی دستگاه‌های اجرایی، اعم از مشمول و غیر مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، موظفند اطلاعات کارکنان خود را براساس دستورالعمل و راهنمای مربوطه در سامانه کارمند ایران به نشانی karmandiran.ir ارسال نموده و تاییدیه آن را دریافت نمایند.

بدیهی است بررسی درخواست‌های دستگاه‌های اجرایی توسط این سازمان، منوط به ارسال اطلاعات موصوف در سامانه کارمند ایران می‌باشد.