۰ نفر

در مرداد امسال به این شهر‌های زیبا سفر کنید

۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۰۵
کد خبر: 287069
در مرداد امسال به این شهر‌های زیبا سفر کنید

بار سفر ببندید و چند روزی را به دور از کار و روزمرگی‌ها، به سفر بروید. هر مدلی که سفر می‌کنید، تنها یا به همراه خانواده، در تصمیم‌گیری مقصد سفر و انتخاب هتل، قطعا تاثیرگذار است، در اینجا چند مقصدی را که می‌توانید در آن‌ها خوش بگذرانید، به شما معرفی کرده‌ایم.

dub

سفر به شهر پر زرق و برق خاورمیانه؛ تور دبی

تور دبی در مرداد ماه، در ارزان‌ترین شرایط خود قرار دارد. این روز‌ها به قدری دبی را زیبا ساخته‌اند و تفریح‌های خوش آب و رنگ دارد که حسابی خوش می‌گذرد. به دیدن فواره‌های رقصان کنار برج الخلیفه بروید، از شنیدن موزیک، همراه با رقص زیای آب لذت ببرید. بازی نوری که بر بدنه این برج می‌بینید هم بسیار شگفت‌انگیز است.

در این ماه، بسیاری از فروشگاه‌ها در دبی مال و امارات مال و دیگر مراکز خرید، دارای تخفیف‌های خوبی هستند، به همین دلیل، بهترین زمان خرید در دبی، تابستان است. در پیست اسکی امارات مال، اسکی کنید و به دیدن پنگوئن‌های زیبای این بخش بروید.

اگر اهل هیجان هستید، حتما برای رفتن به پارک آبی وایلد وادی بلیت بخرید و یک روز کامل را در این پارک بگذرانید، اینجا یکی از مدرن‌ترین پارک‌های آبی است که آدرنالین خونتان را افزایش می‌دهد.

هتل‌های لوکس چهار و پنج ستاره در دبی قیمت‌های خوبی دارند و بهترین خدمات را ارائه می‌دهند، به این لیست از هتل‌ها بر روی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر نگاهی بیاندازید.

تمامی هتل‌ها دارای صبحانه مفصل و کامل عربی هستند و روزی را پر انرژی شروع می‌کنید.

در دبی، تمام غذاهای بین‌المللی یافت می‌شود، از رستورانهایی که غذاهای اروپایی را سرو می‌کنند، تا رستورانهای چینی و هندی؛ اما هر کجا که شاورما را دیدید، حتما امتحان کنید. این غذای محبوب عربی، نوعی همبرگر عربی است که گوشت را در ابتدا به سیخ کشیده و کباب می‌کنند و هنگام سرو با برش‌های نازک، همراه جعفری و گوجه‌فرنگی، لای نان‌های نازک می‌پیچند.

پرواز‌های متعددی توسط شرکت‌های هواپیمایی ماهان،ایران ایر، امارات و ایر عربیا

به مقصد دبی انجام می‌شود و دامنه انتخابی شما برای روز و ساعت مناسب پروازی، فراوان است. در تمامی این پرواز‌ها، گردشگران دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی هستند. به سادگی اقدام به خرید تور دبی کنید و در این شهر مدرن خوش باشید.

kus

سفر به شهری بندری در دریای اژه؛ تور کوش آداسی

تور کوش آداسی سفر به زیبا‌ترین سواحل دریای اژه با آب‌های زلال و ماسه‌های سفید است.

این شهر، یک مقصد ییلاقی برای گردشگران اروپایی و خود ترک‌هاست. انتخاب سفر به کوش آداسی در تابستان، یک انتخاب هوشمندانه بوده، زیرا هم تفریح آبی دارد و هم مقصدی ارزان است و هم اینکه بهترین خرید‌ها را در مراکز خرید این شهر خواهید داشت.

این شهر برای همه، امکانات خوبی برای خوش‌گذرانی دارد. البته کوش آداسی فرودگاه اختصاصی ندارد و پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر در فرودگاه ازمیر فرود می‌آیند. کوش آداسی از ازمیر حدود یک ساعت و نیم فاصله دارد و با ترنسفر‌های رایگان که توسط آژانس مقتدر سیر هماهنگ شده‌اند، به هتل خود می‌رسید.

به همراه خانواده و همسفرانتان به پارک آبی زیبا و مدرن آدا لند بروید و در هوایی دلچسب، حسابی با بازی‌های آبی هیجان‌انگیز بازی کنید.

به دیدن قلعه کوش آداسی بروید که عثمانی‌ها، در دهه ۱۲۰۰ میلادی، آن را برای محافظت بندرگاه بنا کرده‌اند. دور تا دور این بندر پر از کافه‌ها و رستوران‌های خوب است، غذاها و نوشیدنی‌های آن‌ها را حتما امتحان کنید.

ساحل لانگ و یا سیلور سندز برای آفتاب گرفتن، غواصی و شنا بسیار گزینه‌های خوبی هستند، البته اکثر هتل‌هایی که توسط آژانس مقتدر سیر به گردشگران پیشنهاد شده، مخصوصا هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره، دارای استخرهای خوب و پارک‌های خوبی برای بازی کودکان هستند و فاصله چندانی تا دریا ندارد. برای انتخاب این هتل‌ها، بسته به مدل سفر خودتان و همسفرانتان، با کارشناسان آژانس مقتدر سیر، مشورت کنید و بعد از بررسی، اقدام به ررزرو هتل زیبای خود کنید، البته در تمامی هتل‌ها صبحانه کامل ترکی سرو می‌شود و بسته به انتخاب نوع هتلتان، ممکن است برخی از هتل‌ها دارای خدمات سرو غذا و نوشیدنی ۲۴ ساعته نیز باشند.

بدون نیار به ویزا به کوش آداسی می‌رسید. بار سفر ببندید و تمام عزیزانتان را با خود همراه کنید و به این سفر جذاب بروید.

ser

سفر تابستانه به بلگراد؛ تور صربستان

قدم زدن در خیابان‌های سنگفرش بلگراد و نسیمی که از سمت دانوب می‌وزد و کافه نشینی‌های عصر‌گاهی در کنار این رود، روزهایی سراسر آرامش را برایتان می‌سازد. تجربه سفر و زندگی در میان این مردم آرام اروپای شرقی، بسیار برایتان جالب خواهد بود.

بلگراد هتل‌های خوبی دارد، می‌توانید یک هتل سه یا چهار ستاره رزرو کنید و چند شبی را در این شهر اقامت کنید. سفر به صربستان نیاز به ویزا ندارد و تمام برنامه‌ریزی‌ها توسط آژانس مقتدر سیر، برای گردشگران انجام شده است؛ تمامی تورها با پروازهای ایران ایر، ماهان و قشم ایر  برنامه‌ریزی شده است که به فرودگاه نیکولا تسلا در بلگراد می‌رسید. به راحتی به همراه ترانسفر‌های فرودگاهی که برای گردشگران هماهنگ شده، به هتل مورد اقامت خود می‌رسید.

Usce مرکز خرید مدرنی در بلگراد است که برای خرید و پاساژگردی در آن برایتان لذت‌بخش خواهد بود، انواع رستوران‌ها و امکانات تفریحی برای بچه‌ها هم فراهم است. برای قدم‌زنی و تماشا به خیابان اسکادارلیجا بروید، اینجا در گذشته پاتوق نویسندگان و هنرمندان این شهر بوده که در کافه‌هایش ساعت‌ها می‌نشستند، امروزه خیابان محبوبی برای جوانان و گردشگران است.

اگر اهل تاریخ هستید، دیدن موزه مردم شناسی یوگوسلاوی و بوم شناسی این شهر نیز به اطلاعاتتان در مورد نحوه زندگی و سیر تغییرات دوران یوگوسلاوی اضافه می‌کند.

برای کشف این سرزمین جذاب و معاشرت با مردم شرق اروپا به بلگراد بروید، درنگ نکنید و با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور صربستان مورد نظر خود را رزرو کنید.

 

منبع : ویرلن