۰ نفر

اولین گام‌ها برای راه اندازی یک استارت آپ

۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۲:۰۶
کد خبر: 161357
اولین گام‌ها برای راه اندازی یک استارت آپ

آنچه در ادامه میخوانید مصداق واقعیت است. پس از ماهها (یا سالها) پس و پیشرفتن، تلاش برای پیشبینی آینده، بررسی دوباره و دوباره وضعیت مالی و صحبت با خانواده و دوستان، تصمیم میگیرید جهشی داشته باشید و برای خود کسب و کاری مهیا کنید.

هیجان زده هستید. احساس می‌کنید انرژی دوباره‌ای برای زندگی دارید. احساسی مانند زمان کودکی‌تان دارید. اما در نهایت به مانع برخورد می‌کنید و شروع به درجا زدن می‌کنید.

خوب، حالا چه کاری از دستتان بر میآید؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دریک آنلاین، جایی که قصد رفتن بدانجا را دارید و آنچه که می‌خواهید کسب و کارتان به آن بدل شود را می‌دانید. به زودی، می‌خواهید طرح کسب و کار خودتان را اجرا کنید، نتایج را دنبال کنید و در نیازهایتان تجدیدنظر کنید. اما چگونه؟ پس از این همه، نمی‌توانید بدون عبور از نقطه A به نقطه B برسید.

پس، اولین گام‌ها برای شروع کسب و کارتان کدام است؟

برخی از اینها به کسب و کارتان، موقعیت فردی و چگونگی قد و نیت شما درباره آن بستگی خواهد داشت. برای نمونه، آیا قرار است کل وقتتان را به این کار اختصاص دهید؟ آیا قرار است این کار را در کنار کار اصلی‌تان داشته باشید؟ بسیاری کارها وجود دارد که هرکسی باید انجام دهد.

 

مطرح شدن از طریق نام

شاید فکر کنید که نام کسب و کارتان صرفاً یک کلمه است، اما به یادداشته باشید که همه جا از آن استفاده می‌کنید، پس نخستین چیزی که باید آن را نهایی کنید همان نام کسب و کار است. متاسفانه، در جهان اشباع از استارت‌آ‌ها، کسب و کارهای کوچک، پروژه‌های فرعی و مانند اینها، یافتن نامی که بتواند برایتان وجهه‌ای رقم بزند با دشواری مواجه است.

چگونگی مطرح شدن از طریق نام کسب و کار مبحث بسیار طولانی است و ما نمی‌توانیم در اینجا بدان بپردازیم. صرفاً به ذکر این نکته بسنده می‌کنیم که اطمینان حاصل کنید که نامی برای کسب و کارتان بر می‌گزینید که تلفظ آن راحت باشد و مردم آن را به خاطر بسپارند.

 

تصمیمگیری در مورد هویت حقوقی

لازم است که در مورد چگونگی تعریف کسب و کار خود از نظر قانونی تصمیم بگیرید. اگر شما در حال شروع یک پروژه جانبی است، باید مالکیت انحصاری را در مورد کسب و کارتان مدنظر داشته باشید. با وجود این، کسب و کار شما احتمالاً دیر یا زود در گذشته باقی خواهد ماند.

LLC محبوبترین گزینه برای استارت‌آپ‌ها است. این روند شما و دارایی‌هایی شما را حفاظت می‌کند و باید کسب و کار شما کمی به هم می‌ریزد. دیگر انتخاب‌های معمول استارت‌آپ‌ها مشارکت‌های S و تعاونی‌ها هستند که دومی صرفاً در موقعیت‌های خاص قابل اجرا هستند.

 

ثبت مالیاتهای محلی و ایالتی

با شروع کسب و کار، دیگر فقط مسئول مالیات خودتان نیستید. شما باید به مالیات کسب و کار خود نیز توجه کنید. این روند به چگونگی مدیریت درآمد و حسابداری شما بر می‌گردد.

 

آشنایی با حسابداری

قطعاً زمانی که کسب و کار شما در مرحله استارت‌آپی است، نیازی به استخدام یک حسابدار تمام وقت ندارید. این بدان معناست که باید مجموعه‌ای ماشین حساب، صفحه گسترده‌ها و گزارشات داشته باشید.

شما برای شروع گزارشی از هر کسب و کار مرتبط، فاکتورها، خریدها، صورتحساب‌ها و غیره داشته باشید.

 

طرحهای کسب و کار، نمودارهای پینگ، بررسی نقاط و غیره!

اگر شروع به کسب و کار می‌کنید، به برنامه‌ای اجرایی نیاز دارید. شما به طرح کسب و کار نیاز دارید. علاوه بر این، باید قادر به سنجش موفقیت و پیمایش پیشرفت باشید، پس به اهداف و نمودارها نیاز دارید.

شما باید قادر به تحلیل، تجدیدنظر و پیمایش باشید. این همان هنر کسب و کار است.

 هرچه کارهایی که در ابتدای کسب و کار انجام می‌دهید صحیح‌تر باشد، شانس موفقیت شما بیشتر خواهد شد.