۰ نفر

موج جدید آپارتمان‌های نوساز در بازار

۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱:۳۳
کد خبر: 164467
موج جدید آپارتمان‌های نوساز در بازار

مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران از گرم شدن روند معاملات املاک نوساز در فصل پاییز خبر می‌دهند.

مشاوران املاکی که در محلات مختلف شهر هستند عنوان می‌کنند بسیاری از فایل‌های مربوط به آپارتمان‌های مسکونی نوساز که در فصل تابستان به بازار عرضه شده‌اند با فاصله بیشتر گرفتن بخش مسکن از رکود، بیشتر مورد درخواست و جست‌وجوی متقاضیان خرید خانه قرار گرفته‌اند

با این حال بسیاری از مشاوران املاک به وسوسه شدن برخی مالکان و سازندگان برای بالا بردن قیمت پیشنهادی آپارتمان خود به واسطه گرم شدن معاملات نیز اشاره می‌کنند و توصیه می‌کنند که خریداران برای پیداکردن ملک مورد نظر خود به جست و جوی بیشتری بپردازند. در عین حال مشاوران املاک یک توصیه نیز به مالکان و فروشندگان املاک نوساز دارند. به گفته آنها بهتر است که مالکان نیز به فکربالا بردن قیمت پیشنهادی خود متفاوت از قیمت منطقه‌ای نباشند؛ چراکه به دلیل افزایش تعداد فایل‌های نوساز در بازار وافزایش تعداد انتخاب‌های ممکن برای خریداران، به راحتی ممکن است خریدار ملک آنها نیز از خرید منصرف شود و به سراغ انتخاب بعدی برود.

به‌عنوان مثال در محدوده خیابان خواجه نظام خیابان سرباز آپارتمان نوساز 64 متری از سوی فروشنده مترمربعی 4 میلیون و 100 هزار تومان پیشنهاد شده است. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، این در حالی است که به گفته مشاوران املاک منطقه در حال حاضر میانگین قیمت املاک نوساز در این منطقه در حدود سه میلیون و 100 هزار تومان معرفی شده است.