۰ نفر

نداریم و نمی دهیم

صدای متقاضیان مسکن مهر درآمد

۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۱۵
کد خبر: 146862
صدای متقاضیان مسکن مهر درآمد

متقاضیان مسکن مهر شهر پردیس در واکنش به افزایش ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومانی قیمت مسکن مهر اعلام کردند نه با این افزایش قیمت موافق هستند و نه توان پرداخت آن را دارند و از بالاترین مقام اجرایی کشور تقاضای ورود به این موضوع را دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین از فارس، متقاضیان مسکن مهر بعد از اعلام افزایش قیمت مسکن مهر در شهر پردیس به خصوص در فاز 8 واکنش‌های اکثرا اعتراضی داشته و اعلام کرده‌اند که این افزایش مبالغ را قبول ندارند، چرا که توان پرداخت این مبالغ را ندارند.

اکثر متقاضیان مسکن مهر از شخص روحانی رئیس جمهور درخواست کرده‌اند حال که آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مورد مسکن مهر سکوت کرده و با هر اتفاقی در قبال این طرح از کنار آن بی تفاوت عبور می‌کند، خودش باید ورود کند.

محمد حسینی یکی از متقاضیان مسکن مهر در مورد این افزایش قیمت‌ها می گوید:ما که نداریم و نمی‌دیم و متاسفانه یک سری از افراد نماینده متقاضیان شده اند که هیچ اقدامی برای جلوگیری از افزایش قیمت نمی کنند حال می‌خواهیم بدانیم اگه این گروه نبودن آیا قیمت مسکن مهر پردیس بیشتر از این می‌شد؟

احمدی یکی دیگر از متقاضیان مسکن با این عنوان که چرا افزایش قیمت و چرا اینکار رو با مردم بدبخت می‌کنید گفت: خب اون آدم بدبختی که این خونه ها رو با هزارتا امید خریده و کل داراییش رو گذاشته،دیگه از کجا بیاره افزایش قیمت رو پرداخت کند.

مهدی فراهانی یکی دیگر از متقاضیان مسکن مهر گفت:80 میلیون تومان به علاوه 30 میلیون وام یعنی 110 میلیون! برای یک واحد مسکونی 100 متری یعنی متری 1 میلیون تومان پس در همین تهران نیز با هزار جور جریمه و عوارض و تراکم و... با 1 میلیون تومان با تمام امکانات نه 1 متر کابینت و بدون پکیج و آیفون می توان مسکن احداث کرد.

وی افزود:ما نمی دانیم چرا سازمان بازرسی ورود نمی کند و این موارد مطرح شده برای توجیه افزایش قیمت را بررسی نمی کند بنده یک ریال دیگر هم ندارم که پرداخت کنم، چرا که اگر داشتم نیز نمی دادم یعنی پول زور نمی دهیم.