۰ نفر

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس؛

مدیران شرکت های اقماری وزارتخانه ها ۴ برابر مقامات حقوق می گیرند/ سامانه ثبت حقوق باید تمام وام ها و تسهیلات را در برگیرد

۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۹:۲۷
کد خبر: 286961
مدیران شرکت های اقماری وزارتخانه ها ۴ برابر مقامات حقوق می گیرند/ سامانه ثبت حقوق باید تمام وام ها و تسهیلات را در برگیرد

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس، بر لزوم شفاف سازی حقوق مقامات و مدیران در سایت ثبت حقوق تاکید کرد.

رحیم زارع  با اشاره به لزوم راه اندازی سایت ثبت حقوق مقامات و مدیران، گفت: مدیران میانی رده پایین و عملیاتی در کشور وجود دارند که 2 تا 3برابر مقامات حقوق می گیرند که حقوق آنها نیز باید روی سایت قرار گیرد. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی، افزود: سامانه ثبت حقوق برای شفاف سازی است و  هیچ ایرادی ندارد که حقوق مدیری بیشتر باشد؛ اما باید سختی کار آن مشخص شده و اعلام شود که پست آن کلیدی است.

راه اندازی سیستم ثبت حقوق در راستای شفاف سازی اطلاعات است

وی با بیان اینکه حقوق تمامی مقامات، مدیران و کارکنان باید در این سامانه قرار گیرد، ادامه داد: در برخی شرکت های اقماری برخی وزارتخانه ها، مدیرانی حضور دارند که 3 تا 4 برابر مقامات حقوق دریافت می کنند که حقوق آنها باید شفاف سازی شود.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه راه اندازی سیستم ثبت حقوق در راستای شفاف سازی اطلاعات است، یادآور شد: تمام دنیا حقوق وزرا، نمایندگان مجلس، مدیران ارشد و میانی، مدیران عملیاتی و مدیران شرکت های عملیاتی و اقماری خود را شفاف سازی می کنند.

سیستم ثبت حقوق باید آنلاین باشد

وی افزود: برای برخورد با حقوق های غیرمتعارف، فساد اداری، تبعیض و ناعدالتی باید حقوق تمام مقامات، مدیران و کارکنان دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی روی سایت قرار گیرد.

زارع با بیان اینکه سیستم ثبت حقوق باید آنلاین باشد، ادامه داد: حقوق هر ماه کارکنان باید به صورت شفاف روی سایت قرار گیرد، چراکه اگر این سامانه صوری باشد مردم بدبین تر می شوند.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی، تصریح کرد: سامانه ثبت حقوق باید تمام وام ها، تسهیلات و حقوق و مزایا را در برگیرد و حتی قوه قضاییه اموال مسئولان را روی سایت قرار دهد تا مردم به صورت شفاف بدانند که چه مسئولی چه میزان اموال دارد.