۰ نفر

فروش ۹۰ میلیارد تومانی سینمادر ۵ ماه گذشته

۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۵۷
کد خبر: 141186
فروش ۹۰ میلیارد تومانی سینمادر ۵ ماه گذشته

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد نمایش فیلم سینمایی «لانتوری» با موفقیت ویژه‌ای همراه بود و این فیلم با وجود از دست دادن سینماهای حوزه هنری و حتی سینما آزادی که به صورت شراکتی میان حوزه هنری-شهرداری اداره می‌شود در دو هفته فروش نزدیک به سه میلیارد را تجربه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران ، فیلم تازه رضا درمیشیان که از 13 مرداد ماه روی پرده سینماها جا خوش کرد در پایان دومین هفته اکرانش به مجموع فروش دو میلیارد و 850 میلیون رسید.

فیلم سینمایی «بارکد» که موفق‌ترین فیلم مصطفی کیایی در جذب مخاطب بوده است هم همچنان صدرنشین است و با وجود از دست دادن بیش از 12 سالن سینمایی در هفته گذشته، تا صبح روز جمعه 29 مردادماه توانست در 72 روز اکران بیش از یک و نیم میلیون مخاطب را به سینما بکشاند و رقم 10 میلیارد فروش را رد کند.

همچنین در میان 3 فیلمی که از روز چهارشنبه 27 مردادماه اکرانشان آغاز شده است «من» سهیل بیرقی در دو روز نمایش موفق شده است 100 میلیون تومان فروش داشته باشد. اکران فیلم‌های دیگر هم کم و بیش با جریانی ثابت و روی مرز «متوسط» ادامه دارد. آمار فروش دیگر فیلم‌های در حال اکران تا ابتدای جمعه ۲۹ مردادماه به شرح زیر است: –دراکولا ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون (۵۱ روز) –زاپاس ۴ میلیارد و ۶۰ میلیون (۵۱ روز) –دختر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون (۵۸ روز) –ناردون ۵۶۰میلیون (۹روز) –دزد و پری ۵۲۰ میلیون (۳۰ روز) –امکان مینا ۲۳۰ میلیون (۹روز)  –آب نبات چوبی ۶۰ میلیون (۲ روز) –دوازده صندلی ۴۰۰ هزار تومان (۲ روز)