۰ نفر

عرضه جدیدترین مبلمان پیشرفته به بازار ایران

۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶
کد خبر: 147179
عرضه جدیدترین مبلمان پیشرفته به بازار ایران

اولین گروه از محصولات مینیمال برند دنیته هم زمان با اولین شنبه مهرماه سال 95 در قالب بخشی از میزهای این برند به صورت اینترنتی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت .

به گزارش اقتصاد آنلاین، محصولات دنیته که با شعار ( دنیته ، مبلمان پیشرفته ) خود را معرفی کرده اند ، همگی به صورت DIY  و بسته بندی شده در بازار ایران ارائه خواهند شد .  

مسعود آقابیک مدیر عامل دنیته با اعلام این خبر گفت : سری اول محصولات ما با همکاری بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور ( دیجی کالا ) به صورت آزمایشی ارائه می شوند و در صورت استقبال خریداران از این محصولات ، کل مجموعه مبلمان اداری و مبلمان خانگی این برند به صورت اینترنتی ارائه خواهند شد .

مبلمان اداری و خانگی دنیته همگی با هدف تنوع در کاربردها طراحی می شوند و در تمامی آنها مینیمال بودن و مدرن بودن به عنوان اصل پایه ای مورد توجه قرار گرفته است .

در سال 1389 مسعود آقابیک در سن 24 سالگی شرکتی را تاسیس کرد . در ابتدا این شرکت کوچک اقدام به تولید مبلمان اداری برای سایر شرکت ها کرد و به انجام برخی از پروژه های کوچک مشغول بوده است .  در سال 1395 و پس از 6 سال تولید ، برند دنیته را ثبت و معرفی نمود . نوآوری ، کارایی بالا ، طراحی مینیمال  و چابکی ، ارزش های کلیدی این برند و محصولات ارائه شده توسط آن خواهد بود .

محصولات برند دنیته با هدف سهولت خریداران همگی به صورت مونتاژ و بسته بندی شده ( DIY  ) ارائه می شوند ؛ هرچند که این گروه از محصولات همگی از پایه و در مراحل طراحی تا تولید ، تست می شوند اما نصب توسط کارشناسان دنیته نیز جزو سرویس های این مجموعه است .

جذب نمایندگان فروش محصولات دنیته در ایران از زمستان 95 آغاز می شود و قرار است طبق برنامه تعریف شده 8 نماینده اصلی محصولات دنیته را در ایران به فروش برسانند .

مسعود آقابیک می گوید : دنیته در حقیقت یک startup است و به همین دلیل با فرهنگ و نوع عملکرد این فضا آشناست. محصولات اداری دنیته مناسب ترین گزینه ها برای استارت آپ ها هستند . یکی از دلایل اصلی که سریعتر بودن جزو ارزش های دنیته است سرعت استارت آپ ها و رو به رشد بودن آنهاست . خصلت سرعت در تهیه باعث می شود که استارت آپ ها در هر زمان بتوانند به سرعت محصولات مورد نیازشان را تامین کنند و قابل ارتقاء بودن نیز باعث می شود که در مسیر پیشرفت ، هزینه ها کنترل شود .

تفسیر پیشرفته از نظر دنیته یعنی قابل ارتقاء بودن یک محصول ، کم جا بودن و تنوع در کارکرد یک محصول .  دنیته سعی دارد تا یک سبک انتخاب باشد ، انتخابی که سریع تر ، سبک تر و آسان تر است و این خصلت ها به صورت دنباله داری در همه ویژگیهای محصولات و ماهیت برند جاری باشد .