۰ نفر

کاوه حاج علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران شد

۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵
کد خبر: 278558
کاوه حاج علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران شد

شهردار تهران با صدور احکامی جداگانه کاوه حاج علی اکبری را به عنوان "مدیرعامل و عضو هیأت مدیره سازمان نوسازی شهر تهران" و "دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران" منصوب کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ،در حکم انتصاب صادره از سوی سید محمدعلی افشانی آمده است:

به استناد مفاد اساسنامه سازمان نوسازی شهر تهران و صورتجلسه مورخ ۲۲/۳/۹۷ هیأت مدیره سازمان مذکور و نظر به حسن سوابق و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم، شما را به سمت "مدیرعامل و عضو هیأت مدیره سازمان نوسازی شهر تهران" منصوب می کنم.

انتظار می رود با نگاه دقیق علمی و بهره گیری از  تخصص و تجربه همکاران و با توجه به ضرورت نوسازی پهنه های مورد نیاز در شهر تهران و توجه ویژه به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده در جهت ایجاد زندگی شایسته و برازنده شهروندان تهرانی همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق اهداف شهر زیست پذیر و شهروند مشارکت پذیر به کار گیرید.

شهردار تهران همچنین در حکمی دیگر کاوه حاج علی اکبری را با حفظ سمت به عنوان "دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران" منصوب کرد.

علی اکبری پیش از این معاون نوسازی و توسعه محلی سازمان نوسازی شهر تهران بود و سمت های معاون بازآفرینی شهری شرکت نوسازان شهر تهران، مشاور برنامه ریزی و امور اجرایی سازمان نوسازی، مدیرکل مشارکت های اجتماعی سازمان نوسازی، قائم مقام مدیر طرح نوسازی محله خوب بخت در منطقه۱۵، مدیر گروه تدوین برنامه نوسازی مناطق جنوبی تهران را نیز در کارنامه اجرایی خود دارد.