۰ نفر

بوگاتی 10میلیارد تومانی به فروش می‌رسد

۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۳۹
کد خبر: 278654
بوگاتی 10میلیارد تومانی به فروش می‌رسد

آخرین بوگاتی ویرون ساخته شده توسط این کارخانه قرار است به یک حراجی رفته و به فروش برسد. قیمت پیشنهادی نزدیک به 2.5 میلیون دلار است که عددی سرسام آور به حساب می آید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خودروکار، تولید بوگاتی شیرون در بالاترین ظرفیت در حال انجام است و به همین دلیل دیگر ویرون افسانه ای تولید نمی شود به همین سبب برای خرید یک نسخه خوب از این بوگاتی باید به بازار دست دوم سر بزنید. با این حال تا چند هفته دیگر یکی از خاص ترین بوگاتی ویرون ها به فروش می رسد تا علاقمندان به این خودرو بتوانند شانس خود را برای بدست آوردنش امتحان کنند که البته قیمت این خودرو خیلی هم پایین نیست. 
بوگاتی
 
بوگاتی ویرونی که قرار است در خراجی بونهامس به فروش برسد، آخرین نسخه از ویرون است که ساخته و به دست مشتری رسیده است. این خودرو با ظاهری کاملا مشکی و تودوزی های قرمز تنها 885 کیلومتر راه رفته است و تنها یک صاحب در طول 6 سال گذشته داشته است. به همین دلیل است که قیمت این خودرو خیلی ارزان نیست و احتمال می رود که به 2 میلیون و 400 هزار دلار یا 10 میلیارد و 80 میلیون تومان هم برسد. 
در قلب این خودرو همان پیشرانه 8 لیتری 16 سیلندر قرار دارد که کارخانه به صورت استاندارد بر روی این مدل قرار می داد. توان تولیدی این خودرو 1200 اسب بخار و گشتاور 1500 نیوتن.متر است. بوگاتی ویرون صفر تا 100 تا در کمتر از 2.5 ثانیه طی می کند و سقف سرعت آن 415 کیلومتر بر ساعت است که در زمانی به عنوان سریع ترین خودروی دنیا نیز شناخته می شد. 
البته این حراجی به صورت سالانه در انگلستان برگزار میشود و این بوگاتی تنها خودروی خاص و نایاب آن نیست. یک آستون مارتین سری Q که تنها 77 نسخه از آن ساخته شده نیز با قیمت حدود 2 میلیون دلار در این خراجی حضور دارد و البته مکلارن کم کارکرد P1 با قیمت اندکی پایین تر از 2 میلیون دلار نیز می توان در آن یافت. این مکلارن از سال 2014 تاکنون تنها 120 کیلومتر طی کرده است.