۰ نفر

اولین تصاویر منتشرشده از نسل جدید هیوندایی i۴۰ +عکس

۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۴
کد خبر: 212352
اولین تصاویر منتشرشده از نسل جدید هیوندایی i۴۰ +عکس

نسل جدید با توجه به بدنه به کار رفته روی آن، جدید سبک‌تر ظاهر شده و تلاش دارد با این روند هندلینگ توسعه یافته و بهره‌وری سوخت بیشتری را از خود ارائه دهد.

در سال 2017 و درست در آستانه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خودرویی سال باید منتظر خودروها، فیس لیفت‌ها و نسل‌های جدید بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، یکی از تصاویری که در آستانه نمایشگاه‌ فرانکفورت توسط خبرنگاران غیر‌رسمی حوزه صنعت گرفته شده، نسل جدید هاچ‌بک‌های i40 هیوندایی است که این روزها با لفظ واگن یا تورر معرفی می شوند. اما این تصاویر خودروها را با لایه‌های استتاری گسترده نمایش می‌دهند و به همین دلیل پیدا کردن تفاوت های این نسل با نسل‌های قدیمی برای کارشناسان حوزه خودرویی سخت خواهد شد.

با این وجود احتمال می‌رود مدل کلی این خودرو شبیه نسل‌های کنونی باقی بماند.

همچنین انتظار داریم که این خودرو از نسل جدید جلوپنجره‌های آبشاری که شبیه اتومبیل‌های i30 مدل 2017 است بهره ببرد. این جلو پنجره با چراغ‌های LED روزتاب در جناحین کامل می‌شود.

در نمای عقب، ساختارهای ظاهری مشخص‌ترند و نمی‌توان تغییر محسوسی را با مدل‌های کنونی i40 تورر دریافت.

از آنجا که هیوندایی تاکنون هیچ جزئیاتی را در خصوص این مدل منتشر نکرده است، با توجه به گزارش‌ها و شایعات قبلی باید در خصوص این مدل اظهار نظر کرد. بنابراین فرض را بر این می‌گذاریم که نسل جدید با توجه به بدنه به کار رفته روی آن، جدید سبک‌تر ظاهر شده و تلاش دارد با این روند هندلینگ توسعه یافته و بهره‌وری سوخت بیشتری را از خود ارائه دهد.

بهره‌وری در این خودرو قطعا با نسل جدیدی از موتورهای بنزینی یا دیزلی توربوشارژ ارتقاء می‌یابد. اما احتمال وجود سامانه‌های پلاگین- هیبرید یا تمام الکتریک نیز در این مدل‌ها وجود دارد.

همچنین با توجه به استایل و ظاهر بدنه انتظار می‌رود تمام مدل‌های جدید i40، دارای همان سطح حداقلی از ارتباطات و ایمنی فعالی باشد که محصولات مدرن و به روز هیوندایی در حال حاضر از آن بهره می‌برند.

این انتظار شامل سازگاری خودرو با کارپلی اپل و اتو اندروید می‌شود. از طرفی امیدواریم شاهد استفاده از فناوری "گارد داگ" باشیم که به شناسایی نقاط کور کمک می‌کند. سامانه کمکی نگه‌دارنده بین خطوط و هشداردهنده‌های ترافیکی در عقب نیز از گزینه‌هایی است که به احتمال زیاد روی نسل جدید i40 دیده خواهد شد.

این خودرو در زمان معرفی رسمی و پس از ورود به بازار قصد دارد در برابر بهترین خودروهای سایز متوسط اروپایی غیر لوکس مانند فولکس‌واگن پاسات، پژو 508 SW، تویوتا اونسیس تورینگ، مزدا 6 واگن یا استیشن، فورد اسپورت بریک موندئو و مدل اسپورت تورر رنو تالیسمان قدرت‌نمایی کند.