۰ نفر

رونمایی از خودرو مدیریتی مدیران +عکس

۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰:۵۶
کد خبر: 139603
رونمایی از خودرو مدیریتی مدیران +عکس

در نمایشگاه سالجاری مشهد چری تیگو X33 به عنوان جایگزین MVM X33 معرفی شد.

چری تیگو X33

چری تیگو X33

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مانند همیشه پر شور و مملو از اتفاقات مختلف خودرویی است. رونمایی محصولات جدید از چاشنی‌های جذاب نمایشگاه‌هاست که در نمایشگاه مشهد امسال نیز به خوبی دیده می‌شود. آخرین محصول رونمایی شده توسط خودروسازان، چری تیگو X33 جدید است که توسط شرکت مدیران خودرو به عنوان جایگزین MVM X33 کنونی، به زودی تولید و عرضه خواهد شد.

**تیگو3 (یا همان X33 جدید) که قرار است جایگزین X33 کنونی شود، با تغییرات عمد‌ه‌ای در درون و بیرون معرفی شده است. با انجام ارتقا و بهینه‌سازی پلت فرم تیگو 3، فیس‌لیفت جدید نسبت به نوبت قبلی گسترده‌تر شده و باتوجه به رُخ نمونه‌های قبلی، ظاهری باورپذیرتر پیدا کرده است. مهم‌ترین مزیتی که تیگو3 همانند تیگو 5 از آن در داخل سود برده‌ است، تزیینات دو رنگ کابین است که از سری پیش حفظ شده تا یک احساس خفیف لوکس بودن به مالک و مسافران بدهد.

** قلب تپنده تیگو3 یک پیشرانه بنزینی با حجم دقیق 1971 سی‌سی و چهار سیلندر، برخوردار از سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌هاست که 139 اسب‌بخار قدرت را در دور موتور 5750 به چرخ‌های جلو تحویل می‌دهد. گشتاور این نیروگاه دو لیتری نیز 182 نیوتن‌متر اندازه گیری شده است که در بازه 4300 تا 4500 دور در دقیقه تولید می‌شود. این قدرت از طریق یک جعبه دنده CVT با قابلیت انتخاب 7 سرعت دستی و حالت برفی، از پیشرانه به محور جلو قابل انتقال است. باتوجه به ترمز دیسکی در عقب و دیسکی خنک‌شونده در جلو، توانمندی قابل پیش‌بینی از قدرت سیستم کاهش سرعت تیگو3 را نیز می‌توان متصور بود.

** در کابین X33 جدید، رهیاب ماهواره‌ای به سیستم صوتی و تصویری با نمایشگر لمسی و قابلیت پخش رادیو، CD درگاه USB، با کنترل‌های روی فرمان اضافه شده است. نشانگرهای پشت فرمان اکنون از یک نمایشگر LED کوچک با نور پس‌زمینه آبی رنگ به‌همراه المان‌های اطلاع‌رسانی بخش‌های فنی خودرو برخوردار است تا آگاهی راننده از کارکرد خودرو تکمیل باشد. از دیگر مشخصه‌های کابین تیگو 3 جدید می‌توان به سیستم کاهش صدای بیرون به 3 تا 4 دسی‌بل، تهویه مطبوع اتوماتیک - که پیش‌تر دستی بود - و همچنین آینه‌های دفع کننده نور شدید، پشت‌سری‌های قابل تنظیم، فضای مناسب با محیط بار 550 لیتری که با خواباندن صندلی‌های عقب به عدد قابل توجه 1800 لیتری افزایش می‌یابد، اشاره کنیم.