۰ نفر

سایت‌های ارائه دهنده نرم افزارهای اندرویدی

معرفی استارتاپ‌های موفق وطنی

۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۳۷
کد خبر: 124558
معرفی استارتاپ‌های موفق وطنی

ویژگی اصلی گوشی‌های هوشمند ایجاد امکان استفاده از برنامه‌های کاربردی است و گوشی هوشمند بدون استفاده از این برنامه‌ها تفاوت چندانی با گوشی معمولی ندارد.

استفاده از گوشی های اندرویدی آنقدر همه گیر شده است که تقریبا پیر و جوان لحظات خود را با آنها میگذرانند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دریک آنلاین، از آنجایی که با گسترش این گوشیها ، استفاده از نرم افزارهای کاربردی این گوشیها نیز افزایش یافته اند ، بنابراین در این نوشتار سعی میکنیم استارتاپ هایی را که این اپلیکشن ها را ارائه میدهند معرفی نماییم.

۱- کافه بازار

معروفترین و پر مخاطبترین اپلیکیشن ارائه نرم افزارهای اندرویدی در ایران و جواب پس داده و کار بلد است.کافه‌بازار (بازار اندروید) که متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان می‌باشد، محلی برای دانلود برنامه‌های اندرویدی است که به‌طور ویژه به کاربران فارسی‌زبان سرویس‌دهی می‌کند و ده‌ها هزار برنامه که توسط هزاران توسعه‌دهنده تهیه شده‌اند، از طریق آن قابل دسترسی هستند. بازار فرصت مناسبی‌ است برای توسعه‌دهندگان تا به بازار رو به رشد تلفن‌های هوشمند قدم بگذارند و کسب درآمد کنند. هم‌اکنون توسعه‌دهندگان برنامه‌های اندرویدی می‌توانند با استفاده از پنل مخصوص توسعه‌دهندگان بازار، به‌آسانی برنامه‌های خود را منتشر، به‌روزرسانی و مدیریت کنند.

https://cafebazaar.ir

۲- مایکت

مایکت مجموعه بزرگی از بازی ها و برنامه های اندرویدی است که توسط تیمی متخصص و فعال جمع آوری شده است.تا شما بتوانید به این مجموعه بزرگ اعتماد کنید. درصد بالایی از این ۵۰ هزار اپلیکشن موجود به صورت رایگان عرضه می شوند. ولی برخی دیگر از آن ها که عمدتا توسط توسعه دهندگان داخلی طراحی و تولید شده اند را می بایست خریداری کرد.اپلیکیشن های خارجی در مایکت عمدتا رایگان هستند و اپلیکیشن های کرک شده یا غیر قانونی در مایکت جایی ندارند.

https://myket.ir

۳- ایران اپس

اگر میخواهید به هزاران برنامه اندرویدی دسترسی داشته باشید و نهایت لذت استفاده از تلفن هوشمند اندرویدی را تجربه نمایید، ایران اپس یک انتخاب خوب برای شماست. از طریق محیط قابل اعتماد ایران اپس در دنیای اپلیکیشن های اندرویدی به گشت و گذار بپردازید و از تجربه استفاده از یک برنامه پرسرعت و کاملا به روز بهره مند شوید.

http://iranapps.ir/

۴- پارس هاب

پارس هاب اندروید مارکت ایرانی است که علاوه بر نرم افزار و بازی، انواع مختلف محتوا از قبیل موسیقی، کتاب، روزنامه و مجله را نیز به کاربران ارایه می کند. دریافت پارس هاب و ثبت نام در آن رایگان است.

http://www.parshub.com/

۵- پلازا

پلازا با هدف دسترسی فارسی زبانان سراسر دنیا به جدیدترین نرم افزار ها و بازی های اندروید در بهمن ماه سال ۱۳۹۱ راه اندازی گردید. درحال حاضر نیز پلازا با ارائه انواع برنامه های خارجی اعم از رایگان و غیر رایگان دسترسی فارسی زبانان را به دور از تحریم به جدیدترین و با کیفیترین تولیدات صنعت نرم افزار مهیا می کند. http://www.plazza.ir/

۶- اندروید استار

سایتی برای دانلود و آموزش نرم‌افزارها و بازی‌های اندروید با رویکردی متفاوت می‌باشد تمامی محتوای سایت با توجه به درخواست کاربران گذاشته می‌شود و جهت سریع‌تر شدن دریافت درخواست‌ها و ارائه آپدیت‌ها به کاربران، در شبکه‌های اجتماعی نیز فعال می‌باشد. http://androidstar.ir/