۰ نفر

روز های گرم برای بازار سرد موتورسیکلت

جدیدترین قیمت انواع موتور سیکلت +جدول

۶ مرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۰۸
کد خبر: 22643

با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و رونق گرفتن خرید و فروش موتورسیکلت تیم بازار هفته نامه خودرو امروز این هفته تصمیم گرفت تا سری به بزرگترین بازار موتورسیکلت کشور یعنی حوالی میدان رازی(گمرک) تهران بزند.

استقبال مردم از بازار این روز ها افزایش چشمگیری داشته است و کاهش قیمت ارز نیز تاثیر مثبتی در قیمت بسیاری از موتورسیکلت های بازار داشته است اما نکته عجیب آن است که سرمایه فروشندگان موتورسیکلت به دلیل افزایش قیمت ارز کاهش یافته و در نتیجه فروشندگان این حوزه به جای ارائه 20 مدل در فروشگاهشان مثلا 10 تا 12 مدل مختلف را برای فروش در اختیار مشتریان قرار می دهند. فروشندگان در گفت و گو با خبرنگار ما بیش از هر چیز از گرانی موتورسیکلت ها ناراضی بودند چرا که باعث کاهش قدرت خرید مشتریان و درنتیجه کاهش فروش آن ها شده است .

پر فروش ترین موتورسیکلت های ایران

به گزارش عصرخودرو، شاید اگر نگاهی ساده به خیابان های ایران بیاندازید تصور کنید یکی از اعضای خانواده CG125 ها پر فروش ترین موتورسیکلت بازار است و یا ارزان ترین موتورسیکلت بازار چنین عنوانی را نیز به خود اختصاص داده است اما در واقعیت اینگونه نیست . کمپانی TVS هند با مدل ROCKZ که طرحی مشابه WAVe هوندا است علی رغم قیمت بالای 4.8 میلیون تومانی پر فروش ترین موتورسیکلت کنونی بازار ایران به حساب می آید . پس از ROCKZ ، طرح جدید آپاچی که به تازگی به بازار ایران نیز عرضه شده است به عنوان دومین موتورسیکلت پر فروش بازار شناخته می شود و جالب اینجاست که آپاچی نیز محصولی از کمپانی TVS هندوستان است لذا نا گفته پیداست که TVs چه حکومتی در بازار ایران دارد.