۰ نفر

حمام خون در مرخصی زندان

۲۳ دی ۱۳۹۵، ۸:۴۲
کد خبر: 170189
حمام خون در مرخصی زندان

متهم در جریان دو تیراندازی جداگانه با همدستی برادرش 6 نفر را به قتل رساند و 2 نفر را زخمی کرد...

 مرد زندانی در شهرستان اراک بعد از گرفتن مرخصی از زندان برای انتقام‌جویی حمام خون به راه انداخت و با همدستی برادرش شش نفر از اعضای دو خانواده را با شلیک گلوله به قتل رساند و دو نفر را مجروح کرد. دو برادر در جریان تحقیقات پلیس، بازداشت شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جوان ، ساعت 5 و 45 دقیقه صبح دیروز بود که دو مرد مسلح به کلاشنیکف به خانه‌ای در خیابان طالقانی شهرستان اراک هجوم بردند و اعضای خانواده را به رگبار بستند و به سرعت از محل گریختند. صدای شلیک‌های پیاپی ساکنان و همسایه‌های محل حادثه را به داخل خیابان کشاند و لحظاتی بعد تیمی از مأموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند. مأموران در قتلگاه با چهار جسد خونین روبه‌رو شدند که مشخص شد یکی از مقتولان که مأمور پلیس است، همراه مادرش در دم به قتل رسیده‌اند و خواهر و برادر وی به شدت زخمی شده‌اند در حالی که دو فرزند این خانواده هم در بیمارستان جان باختند، مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان این حادثه مرگبار آغاز کردند.

هنوز یک ساعت از قتل‌عام اعضای این خانواده نگذشته بود که حادثه مرگبار دیگری در خانه‌ای حوالی خیابان سی متری فوتبال به مأموران گزارش شد. گزارش‌ها حکایت از آن داشت ساعت 6 و 46 دقیقه دو مرد مسلح به سلاح کلاشنیکف وارد این خانه شده و اعضای آن را به رگبار بسته‌اند. مأموران پلیس وقتی پای در محل حادثه گذاشتند با جسد خونین پدر و مادر این خانواده که با شلیک گلوله کشته شده بودند و پیکر‌های خونین فرزند این خانواده و یکی از همسایه‌ها که به شدت زخمی شده بودند، روبه‌رو شدند.

در حالی که دو حادثه مرگبار اهالی محله را در شوک فرو برده بود، تحقیقات تخصصی مأموران نشان داد عاملان قتل عام این دو خانواده یکی هستند که به خاطر اختلافات و کینه قبلی دست به این جنایت هولناک زده‌اند. مأموران خیلی زود به رد پای مرد 26 ساله‌ای رسیدند که با همدستی برادرش این جنایت را رقم زده است. همچنین مشخص شد وی از متهمان سابقه‌دار است که سال قبل به خاطر شرکت در درگیری مرگباری به زندان می‌افتد، اما چند روز قبل با وثیقه 200 میلیون تومان از زندان به مرخصی می‌آید و با برادرش این جنایت هولناک را طراحی و اجرا می‌کند. در چنین شرایطی مأموران ساعتی پس از حادثه مخفیگاه برادر قاتل را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

کارآگاهان در جریان تجسس‌های خود شامگاه گذشته موفق شدند، عباس، عامل اصلی حادثه را بازداشت کنند.دادستان عمومی و انقلاب اراک درباره این حادثه گفت: متهم سال گذشته به اتهام شرکت در نزاع مرگباری که در جریان آن یک نفر به قتل رسیده بود، به اتهام ایراد صدمه بدنی عمدی دستگیر و روانه زندان می‌شود.حسینی طاهری  ادامه داد: قاتل پس از یک سال، دوازدهم دی ماه امسال با قرار وثیقه 200 میلیون تومانی از زندان آزاد شده بود.

وی افزود: براساس نخستین اطلاعات و تحقیقات به‌دست آمده متهم پس از آزادی از سوی خانواده و بستگانش مورد سرزنش قرار می‌گیرد و از طرف دیگر هم خانواده مقتول درگیری سال قبل به خانواده متهم فشار می‌آوردند تا محل زندگی‌شان را از شهر اراک به مکانی دیگری منتقل کنند که گویا باعث سکته پدر متهم نیز می‌شود که همه این موارد باعث فشار روحی بر متهم می‌شود به طوری که این نقشه مرگبار را طراحی و اجرا می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب اراک درباره چگونگی اجرای این نقشه هولناک گفت: قاتل ساعت 4 صبح دیروز پس از درگیری با خانواده‌اش و شلیک چند تیر هوایی با یک اسلحه کلاشنیکف ابتدا به سراغ خانواده‌ای می‌رود که در ماجرای سال قبل به عنوان شاهد با پلیس همکاری کرده و موجب دستگیری وی شده بودند، در آنجا با شلیک گلوله چهار نفر را به قتل می‌رساند و سپس به سراغ خانواده‌ای می‌رود که در جریان نزاع سال قبل یک نفر از آنها توسط فرد همراه او کشته شده بود و در آنجا نیز پدر و مادر آن خانواده را به قتل می‌رساند و فرزند و یکی از همسایه‌ها را زخمی می‌کند. وی در پایان گفت: برادر قاتل پس از حادثه دستگیر شد اما مشارکت در قتل از سوی متهم در دست بررسی است.

‌فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: اینکه گفته می‌شود قاتل قاچاقچی مواد مخدر بوده درست نیست و اصلاً این حادثه ربطی به مواد مخدر ندارد.سردار عزیزی گفت: عباس در قتل‌ها از سلاح کلاشنیکف و قمه استفاده کرده و کلت کمری هم همراه داشته است.