۰ نفر

پلیس در پی شناسایی مالک «وانت دیوانه»

۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲
کد خبر: 150972
پلیس در پی شناسایی مالک «وانت دیوانه»

یک دستگاه خودرو وانت در اقدامی عجیب با 10 خودرو برخورد کرد.

 فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن برخورد یک دستگاه خودرو وانت با 10 خودرو دیگر به تصویر کشیده شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، در این حادثه، راننده خودرو وانت در اقدامی عجیب برای طی مسافت مد نظر خود، 10 خودرویی که بر سر راهش بوده اند را زیر گرفت.

خودرهای حادثه دیده در این حادثه، ال 90، پراید، پژو، ون و ... بودند.

در همین رابطه، سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان از بررسی فیلم منتشر شده از تصادف راننده وانت با چند خودرو خبر داد و گفت: در صورت صحت موضوع راننده متخلف شناسایی و با آن برخورد قانونی می شود.

سرهنگ حسن عابدی در این باره گفت: حوالی ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه چهاردهم مهرماه امسال شهروندان در تماس با سامانه ۱۱۰ از اقدام عجیب و غیرمنطقی راننده یک وانت پیکان در کوچه‌ای فرعی خبر داده و اعلام کردند که این راننده با کوبیدن وسیله خود به دیگر خودروهای عبوری و پارک شده قصد فرار از محل را دارد.

وی با بیان اینکه عوامل پلیس راهور و عوامل انتظامی در محل حادثه واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، کوچه داد، اعزام شدند، گفت: پس از حضور عوامل راهور مشخص شد که راننده وانت پیکان با عجله وارد کوچه ورود ممنوع شده و پس از برخورد با دست کم شش خودرو، توسط تعدادی از شهروندان متوقف شده است.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره اینکه آیا راننده شرایط عادی داشته یا خیر گفت: در تحقیقات اولیه موردی که نشان‌ دهد راننده مست بوده، مشاهده نشد، اما این فرد که دستگیر شده و به کلانتری انتقال داده شده است در ادعاهای خود درباره علت فرارش گفته بود که یک دستگاه پژو با پلاک شخصی در حال تعقیب وی بوده و او قصد فرار داشته است!

به گفته عابدی، در حال حاضر این پرونده در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

وی درباره کلیپ منتشر شده در فضای مجازی نیزگفت: پس از انتشار کلیپ و بررسی سوابق موجود مشخص شد که این حادثه همان حادثه‌ای است که شرح آن را دادم.

 در کلیپی که از اقدام این راننده در فضای مجازی منتشر شده بود یک دستگاه وانت پیکان به سرعت وارد کوچه شده و با چندین دستگاه خودروی سواری برخورد می‌کند، اقدام راننده این وانت که  شباهت زیادی به بازی رایانه‌ای GTA  داشت با وحشت مردم روبه‌رو شده بود، اما مدتی بعد برخی از شهروندان با شکستن شیشه ماشین، راننده را از کابین خارج کرده و او را متوقف کردند.