۰ نفر

دارندگان بلیت جام جهانی بدون روادید وارد روسیه می‌شوند

۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۹:۰۹
کد خبر: 276708
دارندگان بلیت جام جهانی بدون روادید وارد روسیه می‌شوند

کمتر از 10 روز به آغاز رقابت های جام جهانی فوتبال روسیه، نظام روادید برای سفر دارندگان بلیت مسابقات فوتبال به طور موقت لغو شده و آنها می توانند از امروز بدون ویزا به این کشور سفر کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، طرفداران فوتبال کافی است که در مبادی مرزی روسیه، کارت ویژه طرفدار فوتبال (فن آیدی) یا نسخه مجازی ثبت خود با این عنوان را ارائه کنند.

رسانه های روسیه در چند روز گذشته خبرهای متعددی درباره برنامه های ویژه سرگرمی برای طرفداران فوتبال در شهرهای میزبان داده اند ضمن اینکه قرار است جشنواره های ویژه برای طرفداران فوتبال برگزار شود.

در مقابل ساختمان اصلی دانشگاه دولتی مسکو مکان ویژه ای برای برگزاری برنامه های سرگرمی در نظر گرفته شده است.

مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 به میزبانی روسیه در 11 شهر و 12 ورزشگاه، 24 خرداد ماه 97 آغاز می شود.

مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، قازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «بی» با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شده است.

ایران در نخستین دیدار خود باید 15 ژوئن (25 خرداد 97) ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش، در دومین دیدار در ساعت 21:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود در ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران کریستین رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی می کند.

تیم ملی فوتبال ایران ساعاتی پیش به عنوان نخستین تیم جام جهانی وارد مسکو شد.