۰ نفر

واکنش چهره‌های سینمای بریتانیا به حمله تروریستی به لندن

۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲
کد خبر: 184092
واکنش چهره‌های سینمای بریتانیا به حمله تروریستی به لندن

جی .کی.رولینگ، ادگار رایت و بری لارسون از جمله چهره‌هایی هستند که پس از حمله تروریستی به لندن نسبت به آن واکنش نشان دادند.

به گزارش  اسکرین دیلی، به دنبال حمله تروریستی روی پل وست‌مینیستر لندن که به کشته شدن چهار نفر و مجروح شدن بیش از ۴۰ تن منجر شد، شماری از چهره‌های بین‌المللی صنعت فیلم بریتانیا این عمل را محکوم کردند و در رسانه‌های اجتماعی احساس‌شان را نسبت به آن و در همبستگی با مردم بیان کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، ویل پولتر بازیگر متولد لندن با انتشار پیامی در توییتر در این باره نوشت: همه فکرم با هر کسی است که الان در لندن است. اگر این پیام را می‌خوانید بدانید همه آرزویم این است که سلامت باشید و آسیبی ندیده باشید.

آشا باترفیلد دیگر چهره لندنی نیز در پیامی از مردم خواست تا در برابر نفرت و خشونت متحد بمانند. وی افزود: آن چیزی را که آنها می‌خواهند به آنها ندهید، به آنها نشان دهید ما بهتر و با هم هستیم.

بری لارسون بازیگر برنده اسکار برای فیلم «اتاق» نیز در پیامی حمایت خودش را از مردم اعلام کرد. وی نوشت: لندن، دوستت داریم.

هیلی استاینفیلد نیز چنین واکنشی نشان داد و نوشت: قلبم با توست لندن.

جی.کی.رولینگ خالق «هری پاتر» که نویسنده فیلمنامه «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» بود، نوشت: یک پلیس برای حمایت از دموکراسی پارلمانی جانش را از دست داد. یک عضو پارلمان همه تلاشش را کرد تا جان او را نجات دهد. ما غمگینیم و با آن مبارزه می‌کنیم. این کشوری است که ما در آن زندگی می‌کنیم.

سم کلافلین بازیگر بریتانیایی در توییتر نوشت:  شوک زده‌ام و از اتفاقی که در لندن افتاده غمگینم . باید قوی بود. امن باشید و عشق را نشان دهید.

جاش گد بازیگر «دیو و دلبر» در رسانه اجتماعی نوشت: وحشت کردم و قلبم شکست. امیدوارم همه در امنیت باشید.

ادگار رایت کارگردان مطرح نوشت: همه فکرم با آنهایی است که از ماجرای وست مینیستر آسیب دیدند. لندن دوستت دارم.

سم هوگان بازیگر اسکاتلندی نوشت:  لندن در امنیت باشی...

لیلی کالینز بازیگر انگلیسی-آمریکایی نوشت: دلم با لندن است. از اتفاقی که افتاده خیلی غمگینم. یک عالم عشق و نور برای لندن از همیشه تا همیشه.

راب لووی بازیگر آمریکایی نیز از جمله چهره‌هایی بود که در واکنش به این اتفاق نوشت: لندن قوی باشی.