۰ نفر

چطور قدرت درونی خود را آزاد کنید؟

۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱:۰۹
کد خبر: 156934
چطور قدرت درونی خود را آزاد کنید؟

برای دستیابی به هر هدفی ازجمله شادی در کار، علاوه‌بر سه عامل نقطه قوت، هیجان و تمرکز، به عامل چهارمی هم نیاز است و آن چیزی نیست مگر آزاد کردن قدرت درونی تان.

برای این کار به درک درست و کاملی از نقاط قوت، هیجان‌ها و میزان تمرکزتان بر کاری که انجام می‌دهید، نیازمند هستید. باید بدانید که اگر برای انجام یک کار و تحقق یک هدف، بر نقاط قوت خود تمرکز کنید شاید بتوانید آن کار را به نحو احسن انجام دهید.

این احتمال هم وجود دارد که هر دقیقه از زمانی که برای انجام کارتان اختصاص داده‌اید برای شما عذاب آور باشد. اما اگر همان کار را با استفاده از آزاد کردن نیروی درونی و با کمک هیجانتان انجام دهید، شرایط کاملا متفاوت خواهد بود و از تمام لحظات کارتان لذت خواهید برد. پس باید راهی برای آزاد کردن و ترکیب نقاط قوت، هیجان‌ها و تمرکزتان در سایه قدرت درونی تان پیدا کنید تا به این وسیله کاری شاد و توام با موفقیت داشته باشید و هر روز صبح با چهره‌ای خندان به محل کارتان پا بگذارید.

قسمت سخت کار، ترکیب این عوامل با هم است. پس از آنکه توانستید از آنچه برایتان لذت بخش است، آگاهی یابید باید مشخص کنید که چگونه می‌توانید آن را در کارتان استفاده کنید. شاید بسیاری از شما بازی‌های ویدئویی را دوست داشته باشید. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، اما می‌دانید که نمی‌توان از این راه پول درآورد. پس بدانید که پیدا کردن فرمولی برای شادی آفرینی در کار هیچ گاه آسان نیست، به‌ویژه که چنین عواملی موجب دگرگون شدن آن چیزی می‌شود که زندگی روز مره ما را تشکیل می‌دهد.

همه ما نیازهای اصلی و بنیادینی داریم که هرگز تغییر نمی‌کنند و ریشه در ویژگی‌های ژنتیک ما دارند. به عقیده من، ما می‌توانیم با توجه به این نیازهای همیشگی و پنهان و شکوفا کردن آنها با کمک استعدادهای خود، شادی را برای کارمان به ارمغان بیاوریم. می‌توانید سه مورد از قدرت‌های درونی و سرگرمی هایتان را انتخاب کرده و آنها را با هم پیوند بزنید و در کارتان پیاده کنید.

به عنوان مثال من تدریس را دوست دارم. بنابراین چندی پیش تصمیم گرفتم به دانش آموزان دبیرستانی، برخی مباحث مالی را درس دهم و در کنار این کار آگاهی دانش آموزان در مورد شرکتی که برای آن کار می‌کنم را افزایش دهم. رئیس شرکت هم با این کار موافقت کرد و این امر به یکی از بخش‌های اصلی کار من تبدیل شده است. شما باید روی آنچه در آن مهارت دارید و از انجام آن لذت می‌برید تمرکز کنید و آن را به موازات وظایف شغلی خود به انجام رسانید.

شما قادر هستید با در اختیار گذاشتن مهارت‌ها و قدرت درونی تان با دوستان و همکاران خود قابلیت‌های خود را به آنها بشناسانید و خودتان را به اثبات برسانید و مسیر شغلی درستی را طی کنید. پس بسیار مهم است که شما توانمندی‌های خود را با جهانیان تقسیم کرده و مهارت هایتان را در اختیار کسانی بگذارید که در جست‌وجوی آن هستند.