۰ نفر

سبحانی در گفتگو با اقتصاد آنلاین:

سود سهام عدالت شاید این هفته واریز شود/ فقط ۴۹۰هزار نفر الباقی‌اقساط را دادند

۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰
کد خبر: 220820
سود سهام عدالت شاید این هفته واریز شود/ فقط ۴۹۰هزار نفر الباقی‌اقساط را دادند

سبحانی با بیان اینکه امید می رود سود سهام عدالت تا پایان این هفته به حساب مشمولان واریز شود گفت: تنها یک درصد مشمولان، الباقی اقساط باقیمانده تا سقف یک میلیون تومان را تکمیل کرده اند.

مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین درباره زمان واریز سود سهام عدالت ،گفت: تاریخ دقیقی هنوز مشخص نیست اما، می توان امیدوار باشیم که تا پایان هفته جاری  سود سهام عدالت واریز شود.

سیدجعفر سبحانی با تاکید بر اینکه تنها یک درصد مشمولان، حساب خود تا سقف یک میلیون تومان را تکمیل کردند، تصریح کرد: قرار بود تا پایان شهریور ماه اولین مرحله سود سهام عدالت واریز ‌شود، اما هنوز وضعیت گروه‌بندی و اولویت‌ها مشخص نشده و ما در انتظار مصوبه جلسه شورای عالی‌اصل چهل و چهار هستیم که امیدواریم تا پایان هفته جاری این سود به حساب‌ها واریز شود

این مقام مسئول در خصوص از دسترس خارج سامانه  سهام عدالت نیز گفت: این اتفاق بخاطر بروز رسانی سایت و یکسری  تغییرات نرم افزاری صورت گرفت که طی 10روز آینده مجدد سایت فعال خواهد شد.

سبحانی یاد آور شد؛ تاکنون 37.5 میلیون نفر صورتحساب خود را مشاهده  و 32.5 میلیون نفر نیز برای اعلام شماره شبای خود به سامانه سازمان مراجعه کرده‌اند.