۰ نفر

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان نمایندگی زیمنس در ایران

۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷
کد خبر: 473256
شرکت توسعه سیماتک ایرانیان نمایندگی زیمنس در ایران

زیمنس که امروزه به عنوان یک شرکت چند ملیتی در حال فعالیت است در ابتدا در سال 1947 در آلمان تاسیس شد.

نمایندگی زیمنس در ایران می‌تواند امنیت خاطری برای خریداران محصولات این برند معتبر و جهانی باشد.  حضور فعال این برند در ساخت و تولید محصولات باکیفیت و درجه یک در زمینه‌هایی چون پزشکی، لوازم خانگی، تجهیزات تولید برق، سیستم اتوماسیون و... باعث شده که امروزه در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران نمایندگی فعال داشته باشد. یکی از مهم‌ترین تولیدات زیمنس دستگاه‌های اتوماسیون صنعتی است. خوشبختانه نمایندگی زیمنس در ایران در بخش تولیدات اتوماسیون صنعتی آن بسیار فعال بوده و یکی از خوشنام‌ترین این مجموعه‌ها شرکت توسعه سیماتک ایرانیان نمایندگی زیمنس در ایران است که با سال‌ها تجربه و دانش فنی بالا در حال خدمات رسانی به هموطنان عزیزمان می‌باشد. در ادامه به معرفی کامل محصولات اتوماسیون‌های صنعتی شرکت توسعه سیماتک ایرانیان نمایندگی زیمنس در ایران و همچنین شرایط ثبت سفارش و خرید از این شرکت می‌پردازیم.

برترین محصولات اتوماسیون صنعتی موجود در شرکت توسعه سیماتک ایرانیان

دستگاه‌های اتوماسیون صنعتی در واقع انقلابی برای تولید باکیفیت‎تر محصولات صنعتی بدون دخالت انسان و خطاهای حاصل از آن بود. جالب است بدانید اولین خط تولید اتوماتیک در آمریکا و سپس در آلمان توسط شرکت‌های آلمانی چون زیمنس به راه افتاد. در ادامه به معرفی و بررسی مهمترین محصولات زیمنس در زمینه اتوماسیون صنعتی خواهیم پرداخت:

سافت استارتر زیمنس

سافت استارتر زیمنس همانطور که از نام آن‌ها مشخص است به معنی سیستم‌هایی هستند که استارت را به نرم انجام می‌دهند. الکتروموتورها را نمی‌توان به طور مستقیم راه‌اندازی نمود. سافت استارترها با اتصال به دستگاه‌هایی چون الکتروموتور می‌توانند استارت کار آن‌ها را به آهستگی آغاز نمایند. از این رو با حذف جریان هجومی برق صنعتی و گشتاور لحظه‌ای باعث افزایش طول عمر موتور و پمپ‌ها شده و قابلیت اطمینان و راندمان سیستم صنعتی را افزایش می‌دهند. در کنار همه این‌ها سافت استارتر زیمنس باعث کاهش نرخ هزینه‌های نگهداری و تعمیر دستگاه‌ها صنعتی نیز خواهد شد.

پی ال سی زیمنس

پی ال سی یا کنترل‌گر منطقی برنامه‌ریز زمانی به وجود آمد که نیاز بود که ماشین آلات صنعتی به دلخواه برنامه ‌ریزی شود. پی ال سی زیمنس در واقع یک رایانه دیجیتال صنعتی است که در فرایند مونتاژ، خط تولید و... می‌تواند برنامه ریزی، کنترل کند و در کنار آن عیب ‌یابی مجموعه را نیز بر عهده گیرد. استفاده از پی ال سی زیمنس می‌تواند تا حد زیادی بسیاری از سیم‌کشی‌های اضافه در سیستم کنترل رله‌ای را حذف کند. نصب آسان، سرعت کنترل بالا، قابلیت شبکه سازی دستگاه‎‌ها و مجموعه و در کنار همه این‌ها قابلیت اطمینان بالا از حمله، مزایای استفاده از پی ال سی زیمنس می‌باشد.

اینورتر میکرو مستر زیمنس

اینورترها در واقع مبدل‌های برقی هستند که جریان مستقیم برق صنعتی را به جریان متناوب تبدیل خواهد کرد. از این رو اینورتر میکرومستر زیمنس می‌تواند ولتاژ مورد نیاز دستگاه‌های صنعتی را تامین و کنترل نماید. اینورترهای زیمنس به صورت هوشمند بار وارده به موتور را تشخیص می‎دهند و با توجه به نیاز موتور جریان وارده را تنظیم می‌نمایند. از مزایای استفاده از اینورترهای زیمنس می‌توان به کنترل دور موتور، تغییر جهت دور موتور، روشن و خاموش کردن موتور بدون نیاز به قطع جریان برق صنعتی ،جلوگیری از شوک‌های الکتریکی وارده به موتور و یا ولتاژهای ناگهانی که می‌تواند باعث خسارات شود و... اشاره نمود.

کامپیوتر صنعتی زیمنس

کامپیوتر صنعتی زیمنس قابلیت کنترل تمامی بخش‌های اتوماتیک صنعتی را دارد. در بعضی از سیستم‌های صنعتی برای افزایش بهره‌وری نیاز است که به صورت 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز و بدون وقفه فعالیت دستگاه‌ها ادامه داشته باشد. از این رو وجود یک کنترل‌گر مرکزی مانند کامپیوترهای صنعتی می‌تواند از ایجاد مشکلاتی چون قطعی ناگهانی جلوگیری به عمل آورد. نمایندگی زیمنس توسعه سیماتک ایرانیان در کشور، ارائه کامپیوترهای صنعتی را برای واحدهای تولیدی صنعتی داخل کشور تامین می‌کند.

لوگو زیمنس

لوگو زیمنس در واقع یک PLC کوچک است که کنترل فرایند را در واحدهای کوچک‌تر بر عهده دارد. لوگو زیمنس به دلیل طراحی ظریف آن قادر است به راحتی و با کمترین میزان سیم کشی به عنوان یک ماژول هوشمند در سیستم‌های اتوماسیون‌ کوچک نصب شود. آخرین ورژن ارائه شده لوگو زیمنس، لوگو زیمنس 8 می‌باشد که در واحدهایی مانند صنعت دام و طیور، ساختمان‌های هوشمند، کنترل نور و آبیاری در واحدهای کشاورزی، سیستم‌های تهویه واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک کاربرد دارد. قیمت لوگو زیمنس با توجه به نوسانات نرخ دلار در کشور بسیار متفاوت است. اما این دستگاه به هرحال می‌تواند از خرید یک دستگاه پی ال سی برای مجموعه شما به صرفه‌تر باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت لوگو زیمنس به صورت لحظه‌ای می‌توانید با پشتیبانی شرکت توسعه سیماتک تماس بگیرید.

تامین محصولات اتوماسیون صنعتی از شرکت توسعه سیماتک ایرانیان نمایندگی زیمنس در ایران

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان به عنوان نمایندگی زیمنس در داخل کشور متشکل از یک تیم حرفه‌ای است که به خوبی نیازهای اتوماسیونی خطوط تولید و مونتاژ صنعتی کشور را درک نموده و با ارائه محصولاتی با کیفیت از یکی از بهترین و شاخص‌ترین برندهای دنیا این نیاز را رفع می‌نماید. با توجه به اینکه محصولات زیمنس در طی 70 سال فعالیت خود به خوبی کیفیت خود را در تمامی دنیا ثابت نموده است؛ بنابراین با فرایند انتخاب محصولات آن می‌توان به صورت کاملا مطمئن وارد فاز خرید شد.  شرکت توسعه سیماتک ایرانیان نمایندگی زیمنس در ایران امکان سفارش آنلاین تمامی محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس را فراهم نموده است. از این رو شما با وارد شدن به قسمت تماس با ما وبسایت توسعه سیماتک ایرانیان از راه‌های مختلفی چون تلفن، فکس و ایمیل، موجودی محصول مورد نظر خود را استعلام خواهید گرفت. پاسخ به استعلام شما در اسرع وقت به صورت یک پیش فاکتور پس از بررسی کارشناس فنی و بازرگانی برای شما ارسال می‌شود و پس از تایید پیش فاکتور، ثبت سفارش و پرداخت، سفارش شما با هزینه خریدار ارسال خواهد شد. نحوه ارسال و مدت زمان برای تحویل آن، با توجه به نوع سفارش متفاوت است و زمان دقیق آن در هنگام ثبت سفارش با خریدار هماهنگ خواهد شد.