۰ نفر

رییس اتحادیه قنادان تهران مطرح کرد؛

تثبیت قیمت شیرینی شب عید/ اختصاص ۷۵غرفه نمایشگاه‌های بهاره به قنادان

۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳
کد خبر: 177951
تثبیت قیمت شیرینی شب عید/ اختصاص ۷۵غرفه نمایشگاه‌های بهاره به قنادان

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: در نمایشگاه‎های بهاره امسال شهر تهران حدود 75 غرفه به صنف قنادان اختصاص یافته است که این غرفه‌ها بیشتر به عرضه شیرینی‌ و شکلات‌های بسته‌بندی شده می‌پردازد.

علی بهره‌مند در خصوص وضعیت صنف شیرینی فروشان و قنادان تهران در آخرین ماه سال به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: قنادان در این ماه به تدارک اقلام مورد نیاز پخت شیرینی و سایر محصولات مصرفی شب عید می پردازند که با توجه به کافی بودن مواد اولیه در بازار فعالان این صنف تا کنون با مشکلی برای تهیه مواد مورد نیاز مواجه نشدند.

وی افزود: با توجه به موجود بودن مواد اولیه مورد نیاز قنادان در بازار امسال افزایش قیمت برای هیچ یک از محصولات شیرینی و شکلات در بازار وجود نخواهد داشت.

رییس اتحادیه قنادان تهران با بیان اینکه برنامه ریزی برای حضور اعضای صنف شیرینی فروش و قنادان برای حضور در نمایشگاه های بهاره سراسری آغاز شده است، تاکید کرد: در نمایشگاه های بهاره امسال تعداد غرفه هایی که به عرضه شیرینی و شکلات اختصاص یافته است قریب به 15 غرفه است که با توجه به برگزاری 5 نمایشگاه همزمان در شهر تهران 75 واحد صنفی مجوز شرکت در این نمایشگاه ها را دریافت خواهند کرد.

بهره مند ادامه داد: نظارت بر اجناسی که در نمایشگاه عرضه می شود از سوی اتاق اصناف خواهد بود و قیمت گذاری های اجناس عرضه شده در این نمایشگاه ها نیز از سوی اتاق اصناف باید مورد تایید قرار گیرد.